Χαίρετε,
Διαφωνώ κάθετα με τη συμπερίληψη της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγισης στην δράση με τίτλο "Εργαστήρια Δεξιοτήτων" τόσο για το Νηπιαγωγείο όσο και για το Δημοτικό σχολείο. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι αποκλειστική ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων και δεν μπορεί να ενταχθεί σε φόρμουλες εκπαιδευτικών προγραμμάτων διότι εξαρτάται σε μέγιστο βαθμό τόσο από την ηλικία, την ωριμότητα και τον ψυχισμό του κάθε παιδιού, όσο και από το αξιακό σύστημα της κάθε οικογένειας.
Θα είναι καταστροφικό για την ψυχολογία των παιδιών η επαφή τους με ένα θέμα που δεν τα ενδιαφέρει κατά κύριο λόγο, ειδικά στην τρυφερή ηλικία 5-10 ετών, μέσα από ένα οριζόντιο, μη προσωποποιημένο τρόπο προσέγγισης. Οι προθέσεις μπορεί να είναι καλές, αλλά τα αποτελέσματα θα είναι ακριβώς τα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα.
Προτιμώτερο θα ήταν το Υπουργείο να διοργανώσει Σχολές Γονέων που θα παρέχουν συμβουλευτική από ειδικούς στους ενδιαφερόμενους γονείς/κηδεμόνες γύρω από την παιδαγωγική των θεμάτων αυτών.
Χαίρετε, Διαφωνώ κάθετα με τη συμπερίληψη της Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγισης στην δράση με τίτλο "Εργαστήρια Δεξιοτήτων" τόσο για το Νηπιαγωγείο όσο και για το Δημοτικό σχολείο. Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι αποκλειστική ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων και δεν μπορεί να ενταχθεί σε φόρμουλες εκπαιδευτικών προγραμμάτων διότι εξαρτάται σε μέγιστο βαθμό τόσο από την ηλικία, την ωριμότητα και τον ψυχισμό του κάθε παιδιού, όσο και από το αξιακό σύστημα της κάθε οικογένειας. Θα είναι καταστροφικό για την ψυχολογία των παιδιών η επαφή τους με ένα θέμα που δεν τα ενδιαφέρει κατά κύριο λόγο, ειδικά στην τρυφερή ηλικία 5-10 ετών, μέσα από ένα οριζόντιο, μη προσωποποιημένο τρόπο προσέγγισης. Οι προθέσεις μπορεί να είναι καλές, αλλά τα αποτελέσματα θα είναι ακριβώς τα αντίθετα από τα επιδιωκόμενα. Προτιμώτερο θα ήταν το Υπουργείο να διοργανώσει Σχολές Γονέων που θα παρέχουν συμβουλευτική από ειδικούς στους ενδιαφερόμενους γονείς/κηδεμόνες γύρω από την παιδαγωγική των θεμάτων αυτών.