Αναθεώρηση του άρθρου 13 περί διασύνδεσης του ΠΣΠΘ
Κα Υπουργέ,
ο σκοπός του Πειραματικού Σχολείου είναι να συμβάλλει στην κάλυψη των αναγκών του εκπαιδευτικού συστήματος σε ερευνητικές και επιμορφωτικές ανάγκες και να ανοίξει τον δρόμο σε καλές εκπαιδευτικές πρακτικές. Με την τροποποίησή του σε Πρότυπο και την εισαγωγή εξετάσεων πώς θα το πετύχετε αυτό; Εισάγοντας ΄΄άριστους'' μαθητές και θέτοντας την ίδια στιγμή μια μεγάλη ομάδα μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εκτός του σχολείου;
Τόσα χρόνια ως εκπαιδευτικός και μάλιστα με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή μιλάμε για ένα ενιαίο εκπαιδευτικό σύστημα εκπαίδευσης και για συμπερίληψη των μαθητών και όχι περιθωριοποίησή τους. Με ποιά κριτήρια, λοιπόν, αποφασίζετε για την τύχη τόσων μαθητών αποκόπτοντας το δικαίωμά τους για μια ισότιμη εκπαίδευση; Μια εκπαίδευση στην οποία όλοι θα μπορούν να συμμετέχουν!
Ειλικρινά, πιστεύετε ότι οι εξετάσεις (πορίσματα εκπαιδευτικών και ψυχαναλυτικών ερευνών τονίζουν τις αρνητικές συνέπειες στην ψυχολογία των παιδιών σ' αυτήν την ευαίσθητη ηλικία)αποτελούν ένα δίκαιο σύστημα εισαγωγής μαθητών στην Δευτεροβάθμια και όχι τιμωρία;
Αυτό που ζητάμε ως γονείς είναι η αναβάθμιση του ΠΣΠΘ, η επανασύνδεσή του με το ΑΠΘ και η εφαρμογή καινοτόμων δράσεων και όχι η μετατροπή του σε σχολείο - φροντιστήριο, που θα έχει σκοπό την επίτευξη του στόχου των εξετάσεων και την ψυχολογική εξαθλίωση των παιδιών.
Αναθεώρηση του άρθρου 13 περί διασύνδεσης του ΠΣΠΘ Κα Υπουργέ, ο σκοπός του Πειραματικού Σχολείου είναι να συμβάλλει στην κάλυψη των αναγκών του εκπαιδευτικού συστήματος σε ερευνητικές και επιμορφωτικές ανάγκες και να ανοίξει τον δρόμο σε καλές εκπαιδευτικές πρακτικές. Με την τροποποίησή του σε Πρότυπο και την εισαγωγή εξετάσεων πώς θα το πετύχετε αυτό; Εισάγοντας ΄΄άριστους'' μαθητές και θέτοντας την ίδια στιγμή μια μεγάλη ομάδα μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εκτός του σχολείου; Τόσα χρόνια ως εκπαιδευτικός και μάλιστα με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή μιλάμε για ένα ενιαίο εκπαιδευτικό σύστημα εκπαίδευσης και για συμπερίληψη των μαθητών και όχι περιθωριοποίησή τους. Με ποιά κριτήρια, λοιπόν, αποφασίζετε για την τύχη τόσων μαθητών αποκόπτοντας το δικαίωμά τους για μια ισότιμη εκπαίδευση; Μια εκπαίδευση στην οποία όλοι θα μπορούν να συμμετέχουν! Ειλικρινά, πιστεύετε ότι οι εξετάσεις (πορίσματα εκπαιδευτικών και ψυχαναλυτικών ερευνών τονίζουν τις αρνητικές συνέπειες στην ψυχολογία των παιδιών σ' αυτήν την ευαίσθητη ηλικία)αποτελούν ένα δίκαιο σύστημα εισαγωγής μαθητών στην Δευτεροβάθμια και όχι τιμωρία; Αυτό που ζητάμε ως γονείς είναι η αναβάθμιση του ΠΣΠΘ, η επανασύνδεσή του με το ΑΠΘ και η εφαρμογή καινοτόμων δράσεων και όχι η μετατροπή του σε σχολείο - φροντιστήριο, που θα έχει σκοπό την επίτευξη του στόχου των εξετάσεων και την ψυχολογική εξαθλίωση των παιδιών.