Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μακρή Τερψιθέα | 5 Μαΐου 2020, 17:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οράτιος, Οβίδιος, Κικέρωνας, Βεργίλιος, Κάτουλλος, Μαρτιάλης, corpus Priapeorum, Τίβουλος, Προπέρτιος...Ποιος να το φανταζόταν ότι κείμενα και ποιήματα που άφησαν εποχή, αποτύπωσαν συναισθήματα, δολιοφθορές, πολιτικές πρακτικές, με τρόπο άλλοτε ρεαλιστικό και άλλοτε παιγνιώδη, θα παραγκονίζονταν για χάρη της κοινωνιολογίας. Και διερωτώμαι, τα γραπτά μνημεία δεν βρίθουν κοινωνιολογικού περιεχομένου και ενδιαφέροντος; Πόσο πιο ενδιαφέρον είναι για έναν μαθητή να μελετά συμπεριφορές και στάσεις μέσα από τη γλώσσα, και όχι μέσα από τη μεταγλώσσα; η ανωτερότητα των λατινικών έγκειται στο ότι, όχι απλά περικλείουν την κοινωνιολογία, αλλά εμπεριέχουν και φιλοσοφία, ιστορία, μυθολογία, πολιτική και πάει λέγοντας. Τα δε γλωσσικά οφέλη είναι αυτονόητα. Τάσσομαι υπέρ της επανένταξης των λατινικών (ει δυνατόν της ανανεωμένης ύλης) στις πανελλαδικές εξετάσεις.