Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 5 Μαΐου 2020, 17:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα είναι απράδεκτο και αναχρονιστικό μέτρο. Συνεπάγεται την υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Όταν όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες αναγνωρίζουν τις διαφορετικές εκπαιδευτικές, κοινωνικές και πολιτιστικές ανάγκες των μαθητών και προτείνουν μείωση των μαθητών ανά τμήμα, δεν μπορεί να θεωρηθεί εκσυγχρονισμός του σχολείου,η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα. Δυστυχώς το Υπουργείο επιχειρεί μείωση των δαπανών για την παιδεία με οπισθοδρομικά μέτρα, που μοιραία θα αποβούν εις βάρος της ίδιας της εκπαίδευσης. Επίσης, τελείως απαράδεκτο και πρακτικά ανεφάρμοστο το μέτρο της αύξησης του ελάχιστου αριθμού μαθητών ανά τμήμα. Οδηγεί στη διάλυση των σχολείων, χωρίς ορατό όφελος. Προτείνει δηλαδή το Υπουργείο τι;; Να αλλάζουν τα παιδιά σχολείο ή περιοχή, αν τυχόν δε συμπληρώνεται ο ελάχιστος αριθμός των 16 μαθητών ανά τμήμα; Τι θα γίνει με τα 2/θέσια σχολεία στις απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές; Τι θα γίνει με τα παιδιά που "περισσεύουν"; Αυτή είναι η μέριμνα του Υπουργείου για τα παιδιά μας; Με αναχρονιστικά μέτρα που αποσκοπούν στη μείωση των δαπανών χωρίς καμία μέριμνα και ευαισθησία για την ανθρωπογεωγραφία, αλλά και τις πραγματικές ανάγκες των μικρών μαθητών, ο εκσυγχρονισμός είναι απλώς έννοια προσχηματική!