Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Μπινόπουλος | 5 Μαΐου 2020, 17:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρούμε ότι η επαναφορά του μαθήματος των λατινικών αντί της κοινωνιολογίας είναι μία αναχρονιστική επιλογή. Η κοινωνιολογία είναι ένα μάθημα που μπορεί να συμβάλλει στην κατανόηση των κοινωνικών αλλαγών που λαμβάνουν χώρα με ιδιαίτερη ένταση τα τελευταία χρόνια και αποτελεί ένα σαφώς πιο χρήσιμο-επίκαιρο αντικείμενο για τους μαθητές του Λυκείου που στοχεύουν στις ανθρωπιστικές/κοινωνικές σπουδές. Ως συνέπεια των ανωτέρω, επαναλαμβάνουμε τη θέση μας πως το νομοσχέδιο θα πρέπει να αποσυρθεί σε μέλλοντα χρόνο. Είναι πολλά και σημαντικά τα θέματα τα οποία ως γονείς (άμεσα ενδιαφερόμενοι) θέλουμε να συζητήσουμε εκτενώς με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς των Καθηγητών, των Ειδικών Επιστημόνων και άλλων παραγόντων και να έχουμε έτσι τη δυνατότητα να κατανοήσουμε και να τοποθετηθούμε για το καλύτερο αποτέλεσμα προς όφελος όλων μας. Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 3ου ΔΣ Αθήνας