Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Πένυ | 5 Μαΐου 2020, 17:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, δεν μπορεί να θεωρηθεί εκσυγχρονισμός του σχολείου, με δεδομένο ότι όλες οι σύγχρονες θεωρίες προτείνουν μείωση του αριθμού αυτού. Με καλύτερη μάλιστα την αναλογία 1 εκπαιδευτικός ανά 15 νήπια για το Νηπιαγωγείο, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες των μαθητών. Επομένως, η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα που επιχειρεί το Υπουργείο, συνεπάγεται την υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Είναι ξεκάθαρο ότι αποσκοπεί στη μείωση δαπανών για την παιδεία η οποία μοιραία θα αποβεί εις βάρος της ίδιας της εκπαίδευσης. Απαράδεκτη και η αύξηση του ελάχιστου αριθμού παιδιών ανά τμήμα. Πως θα λειτουργήσουν διθέσια νηπιαγωγεία σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές με 28,29 ή και 30 παιδιά; Θα λειτουργήσει το ένα τμήμα με 26 παιδιά και τα άλλα 4 που περισσεύουν θα αναγκάζονται να ξενιτεύονται; Αυτή είναι η μέριμνα του Υπουργείου για τα παιδιά μας; Αυτό θεωρούν εκεί στο Υπουργείο μεταρρύθμιση και εκσυγχρονισμό; Οπισθοδρομικές πρακτικές για τη μείωση δαπανών στην παιδεία, χωρίς καμία παιδαγωγική υπόσταση! Όλα αυτά τα μέτρα οδηγούν ξεκάθαρα στη σύμπτυξη τμημάτων και στο κλείσιμο σχολείων!