Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΙΓΑΡΑ | 5 Μαΐου 2020, 17:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΜΑΘΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΛΛΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΤΟΜΟΥ-ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.(κεφ 1) ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΟΠΩΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ,ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ,ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ,ΕΦΟΔΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟ(κεφ 3) Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ (κεφ 5) ΤΟΥΣ ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ....ΜΕ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ..ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕ78 ΒΡΗΚΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕ,ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΟΣΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΔΩΣΕΙ,ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ,ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΗ. ΜΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ? ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΜΗΣΕΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ? ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ,ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ,ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΟ.ΟΜΩΣ ΑΠΟΡΩ ΔΟΜΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ?ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ(ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ).ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑ ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Ή ΜΗΧΑΝΩΝ?ΑΠΟΡΩ..