Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΦΩΤΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 14:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειμαι διορισμενος καθηγητης πολυτεκνος (9 παιδια) και προφανως δεν εχω προσωπικο οφελος απο τις διαταξεις που θα ισχυσουν. Θελω να αναφερω μερικες σκορπιες ιδεες μου και εμπειριες απο το συστημα που υπαρχει. Οταν εγινε ο ΑΣΕΠ ειχα 12 χρονια που πηρα πτυχιο και λογω του συστηματος που υπηρχε εκανα καποιες αλλες δουλειες ασχετες περιμενοντας να διοριστω και να ζησω την οικογενεια μου.Ειπα οτι ειναι καλη λυση παρολο που με εθιγε αμεσα. Οταν εδωσα ΑΣΕΠ το 2001 εκρινα οτι οντως πρεπει να υπαρχει μια προνοια για ατομα που ειχαν πολλα χρονια που πηραν πτυχιο και για ατομα που ειχαν καποιες εξτρα αναγκες, ή λογω καποιων καταστασεων δεν θα μπορουσαν να διαγωνιστουν επι ισοις οροις με αλλους συναδελφους. Η εμπειρια μου απο τον ΑΣΕΠ ειναι η εξης. Την πρωτη φορα κριθηκα αδιοριστος επειδη εκρινα οτι καλυτερος ειναι ο επαινος (ενοοντας τον προφορικο και οχι την αναγνωρηση και πηρα αρνητικη βαθμολογια. Την δευτερη απο αγχος κυκλωσα λαθος απαντηση στα πολλαπλων επιλογων και τελος στην τριτη με παραπλανησε μια προταση στην διδακτικη και καταλαβα λαθος δεδομενα. Τελικα διοριστηκα με προυπηρεσια ως αναπληρωτης οπως πολλοι συναδελφοι και οχι με τον νομο 3255 για τους πολυτεκνους γιατι ενεπηπτα σε καποια απο τις εξαιρεσεις του. Απο ολα τα σχολεια που περασα οι περισσοτεροι συναδελφοι και κυριως μαθητες θελουν να ξαναπαω παρ'ολο που ειμαι απο τους σχετικα αυστηρους. Πιστευετε οτι δεν ειμαι καλος στα παιδαγωγικα επειδη δεν εγραψα καλα στον ΑΣΕΠ ή αυτα που προανεφερα συν το οτι για τα παιδια μου απο φοιτητης εως πρωτη δημοτικου ακουω τα καλυτερα λογια για συμπεριφορα και αποδοση.Μηπως δεν ειμαι καλος στην διδακτικη , τοτε το αλανθαστο κρητηριο των μαθητων μου γιατι μου δειχνει το αντιθετο. Αρα ο ΑΣΕΠ δεν ειναι πανακεια. Ειναι μια σωστη λυση , αλλα με σωστες παρεμβασεις που ομως δεν θα πρεπει γινουν λαστιχο ωστε να χωρουν οι <>. Ο νομος 3255 ειναι σωστα διατυπωμενος , αλλα δεν εφαρμοστηκε σωστα. Λεει οτι οι πολυτεκνοι που θα διοριστουν θα ειναι συμφωνα με τις αναγκες και οχι ολοι οσοι εκαναν αιτηση. Γιατι δεν εφαρμοστηκε ποτε??? Προφανως για ψηφοθηρικους λογους. Γιατι υποκυψατε παλια οταν ησασταν κυβερνηση (ομοια και η προηγουμενη) σε πιεσεις για να θεωρηθει προυπηρεσια η ΠΔΣ , η Σιβαντιδειος , ο ΟΑΕΔ, οι εκλησιαστικες σχολες και τοσα αλλα παραθυρα??? προφανως παλι για ψηφοθηρικους λογους. Αν μια κυβερνηση κυβερνησει οχι με γνωμονα τις μελλοντικες ψηφους αλλα το καλο της χωρας μονο τοτε θα καταφερει να πετυχει στο εργο της. Επισης για την αξιολογηση. Ο μεγαλυτερος φοβος των καθηγητων (οχι αυτων που δεν κανουν σωστα την δουλεια τους γιατι αυτοι συνηθως βρισκουν τροπο να επιπλευσουν ) ειναι να μην φτασουμε παλι σε καποια πλατεια Κλαυθμωνος οπου θα κλαινε οι αντιθετοι των κομματικων νικητων, γιατι αυτη ειναι απο τις μεγαλυτερες πληγες μας σαν εθνος. Εγω προσωπικα θελω την αξιολογηση , αλλα με κρητηρια μετρησιμα, καθαρα, που λαμβανουν ειδικες συνθηκες (αλλιως κανει μαθημα ενας καθηγητης στα βορεια προαστεια των Αθηνων, αλλιως στις δυτικες συνοικιες της Θεσ/νικης , αλλιως στα νησια και στην επαρχια, με διαφορετικο αριθμο παιδιων οπως και επιπεδο παιδιων και γνωσεων).