Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ρίτα | 5 Μαΐου 2020, 17:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η δική μου λογική είναι: λίγα μαθήματα αλλά ουσιαστικές γνώσεις. Οι 2 ώρες της 2ης ξένης γλώσσας είναι ελάχιστες. Τι επίπεδο περιμένετε να κατακτήσουν; Ακόμα και οι ώρες των αγγλικών στις Γ΄-ΣΤ΄τάξεις δεν αρκούν για να καλύψουν ύλη μιας αντίστοιχης τάξης φροντιστηρίου. Είναι πιο σημαντικό να προστεθούν εκεί ώρες αντί να κάνουν αγγλικά στην Α΄Δημοτικού. Αν θεωρούμε τις ξένες γλώσσες απαραίτητες, πρέπει να τις αντιμετωπίσουμε ανάλογα. Όσον αφορά στην καλλιτεχνική παιδεία και τη φυσική αγωγή, το εβδομαδιαίο πρόγραμμα υπολείπεται σημαντικά, δίνοντας βαρύτητα σε γνώσεις κι όχι στην ισορροπημένη, πολύπλευρη ανάπτυξη του ανθρώπου. Προτείνω να αφαιρεθούν 2-3 μαθήματα προς όφελος εκείνων που ανέφερα.