Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση θεωρώ πως είναι ένας ευαίσθητος τομέας, που άπτεται αποκλειστικά των αρμοδιοτήτων των γονέων , ειδικά στις μικρότερες ηλικίες του νηπιαγωγείου και δημοτικού. Αλλά ακόμη και σε ορισμένες περιπτώσεις στο γυμνάσιο (είμαι εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης )δεν πρέπει να ξεχνάμε πως κάθε παιδί είναι πρόσωπο μοναδικό, με ιδιαίτερες ανάγκες και με το δικό του βαθμό ωριμότητας. Θα έπρεπε λοιπόν να βοηθηθούν οι γονείς , με συγκεκριμένα προγράμματα, να συζητούν με τα παιδιά τους για το θέμα αυτό και όχι να ανατεθεί σε πρόσωπα, τα οποία κανείς δεν μάς εγγυάται πως είναι και τα πλέον κατάλληλα μιας και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν προβάλλουν την υποκειμενική τους προσέγγιση και την ιδεολογική τους προδιάθεση.
Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση θεωρώ πως είναι ένας ευαίσθητος τομέας, που άπτεται αποκλειστικά των αρμοδιοτήτων των γονέων , ειδικά στις μικρότερες ηλικίες του νηπιαγωγείου και δημοτικού. Αλλά ακόμη και σε ορισμένες περιπτώσεις στο γυμνάσιο (είμαι εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης )δεν πρέπει να ξεχνάμε πως κάθε παιδί είναι πρόσωπο μοναδικό, με ιδιαίτερες ανάγκες και με το δικό του βαθμό ωριμότητας. Θα έπρεπε λοιπόν να βοηθηθούν οι γονείς , με συγκεκριμένα προγράμματα, να συζητούν με τα παιδιά τους για το θέμα αυτό και όχι να ανατεθεί σε πρόσωπα, τα οποία κανείς δεν μάς εγγυάται πως είναι και τα πλέον κατάλληλα μιας και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν προβάλλουν την υποκειμενική τους προσέγγιση και την ιδεολογική τους προδιάθεση.