Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Βασιλική | 5 Μαΐου 2020, 17:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι βασικές αλλαγές που προτείνω για τη διδασκαλία της πληροφορικής στο λύκειο, έτσι ώστε πράγματι να ενισχυθούν οι ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών: Στην Α΄ Λυκείου το μάθημα Εφαρμογές πληροφορικής πρέπει να είναι υποχρεωτικό για όλους τους μαθητές και να χαρακτηριστεί ως εργαστηριακό ώστε να χωρίζεται το τμήμα σε 2 μέρη, με 12 μαθητές το πολύ. Θα έπρεπε να υπάρχει εξέταση στο μάθημα πληροφορικής της Γ λυκείου για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής, Πολυτεχνικών σχολών Πληροφορικής, Μαθηματικών και Στρατιωτικών Σχολών. Στη Β λυκείου το μάθημα Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών να είναι δίωρο και να περικλείει την εκπόνηση ερευνητικής εργασίας στο Β τετράμηνο.