Αναφορικά με την αδικία που πάει να γίνει με τη ΜΗ προσμέτρηση της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ σε όλους τους κλάδους και με τον κατακερματισμό της διδακτικής προϋπηρεσίας ανά κλάδο σας παρακαλώ να αναθεωρήσετε λαμβάνοντας υπόψη την Β και Γ ανάθεση συναφών αντικειμένων. Αφού είναι θεσμοθετημένα ΙΚΑΝΟΣ ο εκπαιδευτικός να διδάξει αντικείμενα Β και Γ ανάθεσης είναι τουλάχιστον παράλογο αν όχι παράνομο ο εκπαιδευτικός που τηρεί τα τυπικά προσόντα (τίτλους σπουδών) εισόδου σε πίνακες και Α και Β και Γ ανάθεσης να μην του αναγνωρίζεται η συνολική προϋπηρεσία του σε καθέναν από αυτούς τους κλάδους. Παρακαλώ πολύ άρετε αυτήν την αδικία διασαφηνίζοντας το άρθρο 42.
Αναφορικά με την αδικία που πάει να γίνει με τη ΜΗ προσμέτρηση της ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ σε όλους τους κλάδους και με τον κατακερματισμό της διδακτικής προϋπηρεσίας ανά κλάδο σας παρακαλώ να αναθεωρήσετε λαμβάνοντας υπόψη την Β και Γ ανάθεση συναφών αντικειμένων. Αφού είναι θεσμοθετημένα ΙΚΑΝΟΣ ο εκπαιδευτικός να διδάξει αντικείμενα Β και Γ ανάθεσης είναι τουλάχιστον παράλογο αν όχι παράνομο ο εκπαιδευτικός που τηρεί τα τυπικά προσόντα (τίτλους σπουδών) εισόδου σε πίνακες και Α και Β και Γ ανάθεσης να μην του αναγνωρίζεται η συνολική προϋπηρεσία του σε καθέναν από αυτούς τους κλάδους. Παρακαλώ πολύ άρετε αυτήν την αδικία διασαφηνίζοντας το άρθρο 42.