Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΠΕΤΡΟΣ ΣΟΥΛΙΔΗΣ | 5 Μαΐου 2020, 17:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο ρόλος των Μαθηματικών δεν περιορίζεται μόνο από τις πρακτικές εφαρμογές τους στο σύνολο των Επιστημών. Η λογική σύνθεση των ιδεών, η αναλυτική - συνθετική σκέψη αποτελούν στοιχεία δομής της σκέψης και της αντίληψης που μπορούν να επεκταθούν έξω από τα όρια της Μαθηματικής Επιστήμης. Κατά την προσωπική μου άποψη, αποτελεί μεγάλο σφάλμα να συνεχίζεται ο αποκλεισμός των Μαθηματικών από Ομάδες Προσανατολισμού που είτε με τον ένα τρόπο είτε με τον άλλο έρχονται να ακουμπήσουν στο αντικείμενο των Μαθηματικών. Είναι σφάλμα όχι μόνο για πρακτικούς λόγους, (π.χ. φοιτητές Ιατρικών Σπουδών καλούνται να αντιμετωπίσουν υψηλού επιπέδου Μαθηματικές έννοιες κατά τη διάρκεια των σπουδών τους) αλλά επιφέρει και περαιτέρω κοινωνικές επιπτώσεις, όχι φυσικά από μόνον του. Συνοπτικά, πρέπει να βοηθήσουμε τα Μαθηματικά να επανέλθουν στον ορισμό του ονόματός του και ένα βήμα οφείλει να γίνει μέσα από την αναπροσαρμογή του συγκεκριμένου άρθρου ώστε τα Μαθηματικά να γίνουν μάθημα γενικής παιδείας, προσφέροντας βασικά εφόδια και δεξιότητες όσο και εξεταζόμενο μάθημα για τον κλάδο των Επιστημών Υγείας.