Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ, ΔΡ. ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, Γ. ΠΕΙΡ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ | 20 Ιανουαρίου 2011, 01:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι εξετάσεις μπορούν πράγματι να αποτελέσουν ένα μέσο επιλογής, για σχολεία που επιδιώκουν να διαγνώσουν δεξιότητες ή ταλέντα. Δυστυχώς όμως δεν λειτούργησαν πάντα με αυτό τον σκοπό για την εισαγωγή στα πειραματικά σχολεία. Εντέλει με την εφαρμογή του θεσμού των εξετάσεων αποκλείονταν παιδιά με δεξιότητες και ταλέντα, επειδή ο γνωσιολογικός χαρακτήρας της εξέτασης υπαγόρευε τη φροντιστηριακή ενίσχυση του μαθητή, κάτι που παλαιότερα δεν ήταν δυνατόν να υποστηρίξει μια οικογένεια χαμηλού εισοδήματος. Για αυτό, ανάμεσα στα άλλα, καταργήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του '80. Άρα, το ερώτημα "ναι ή όχι στις εισαγωγικές εξετάσεις;" δεν στέκει, αν πρώτα δεν διευκρινιστεί με σαφήνεια, το είδος της εξέτασης.