Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων | 5 Μαΐου 2020, 18:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων, εκπροσωπώντας το μεγαλύτερο μέρος των αναπληρωτών βιολόγων με τις αρκετές εκατοντάδες μέλη της, νιώθει την ανάγκη και την υποχρέωση να τοποθετηθεί στη διαβούλευση για το προτεινόμενο νομοσχέδιο της Παιδείας. Οι προτεινόμενες στο προηγούμενο άρθρο θεματικές ενότητες της ¨”Αγωγής Υγείας” και του “Περιβάλλοντος” ήδη αποτελούν αντικείμενο της διδακτέας ύλης της Βιολογίας στο Γυμνάσιο, στο οποίο όμως διδάσκονται ανεπαρκώς, αφού η Βιολογία έχει μετατραπεί σε μονόωρο μάθημα και στις τρεις τάξεις του με απώλεια ωρών από το 2016, αποκτώντας πλέον όλες τις παθογένειες των μονόωρων μαθημάτων. Επιπλέον, η βιολογία έχει το θλιβερό προνόμιο, ιδιαίτερα στο Γυμνάσιο, να διδάσκεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, που, κατά τεκμήριο και με βάση το πρόγραμμα των σπουδών τους, δεν έχουν το γνωστικό υπόβαθρο που απαιτείται για την ανάλυση και τη διασύνδεση των διαπραγματευόμενων εννοιών, με το παράδειγμα της τρέχουσας πανδημίας να είναι το πλέον επίκαιρο. Η ένταξη της βιολογίας στα εξεταζόμενα μαθήματα στο Γυμνάσιο θ’ αποδειχθεί αποσπασματική και αναποτελεσματική, χωρίς τη μετατροπή της σε δίωρο μάθημα. Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων Blog:https://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/ E-mail: anaplirotesbio@gmail.com Facebook:https://www.facebook.com/groups/anaplirotesbio/: