Κυρία Υπουργέ,
Θεωρώ πως το άρθρο 18 του νομοσχεδίου είναι αντιπαιδαγωγικό και προωθεί την άνιση μεταχείριση των μαθητών των ΠΣ σε σχέση με τους συνομίληκους μαθητές των υπολοίπων σχολείων, αφού τους αναγκάζει να συμμετέχουν σε επιπλέον εξετάσεις ,προκειμένου να διατηρήσουν τη θέση τους στο ΄σχολείο που ήδη φοιτούν ύστερα από διαδικασία εξετάσεων.Όσον αφορά στο επιχείρημα πως οι εξετάσεις δίνουν τη δυνατότητα και σε άλλους μαθητές να φοιτήσουν σε αυτά τα σχολεία, αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την αύξηση του αριθμού των ΠΣ σε όλη την επικράτεια και όχι με την αναγκαστική αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τους μαθητές των ΠΣ σε περίπτωση αποτυχίας τους.Παρακαλώ σκεφθείτε όχι μόνο τις ψυχολογικές αλλά και τις οικονομικές συνέπειες αυτής της απόφασης για κάθε οικογένεια που πήρε την απόφαση να υποβάλλει τα παιδιά της στις εισαγωγικές εξετάσεις του Γυμνασίου χωρίς να γνωρίζει το ενδεχόμενο αυτής της αλλαγής.Ελπίζω να λάβετε υποψιν σας τις αντιδράσεις όλων μας και να αναθεωρήσετε το συγκεκριμένο άρθρο.
Κυρία Υπουργέ, Θεωρώ πως το άρθρο 18 του νομοσχεδίου είναι αντιπαιδαγωγικό και προωθεί την άνιση μεταχείριση των μαθητών των ΠΣ σε σχέση με τους συνομίληκους μαθητές των υπολοίπων σχολείων, αφού τους αναγκάζει να συμμετέχουν σε επιπλέον εξετάσεις ,προκειμένου να διατηρήσουν τη θέση τους στο ΄σχολείο που ήδη φοιτούν ύστερα από διαδικασία εξετάσεων.Όσον αφορά στο επιχείρημα πως οι εξετάσεις δίνουν τη δυνατότητα και σε άλλους μαθητές να φοιτήσουν σε αυτά τα σχολεία, αυτό μπορεί να επιτευχθεί με την αύξηση του αριθμού των ΠΣ σε όλη την επικράτεια και όχι με την αναγκαστική αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τους μαθητές των ΠΣ σε περίπτωση αποτυχίας τους.Παρακαλώ σκεφθείτε όχι μόνο τις ψυχολογικές αλλά και τις οικονομικές συνέπειες αυτής της απόφασης για κάθε οικογένεια που πήρε την απόφαση να υποβάλλει τα παιδιά της στις εισαγωγικές εξετάσεις του Γυμνασίου χωρίς να γνωρίζει το ενδεχόμενο αυτής της αλλαγής.Ελπίζω να λάβετε υποψιν σας τις αντιδράσεις όλων μας και να αναθεωρήσετε το συγκεκριμένο άρθρο.