Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη Αλεξία | 20 Ιανουαρίου 2011, 01:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Βεβαιότατα να επανακριθούν οι ήδη υπηρετούντες στα Πειραματικά σχολεία, καθώς δεν μπορεί να υπάρξει ουσιαστική αλλαγή σ'αυτά με την νοοτροπία που διέπει ορισμένους ,οχι όλους, εξ'αυτών.Υπάρχουν "κοινά' δημόσια σχολεία που σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν να παρουσιάσουν καινοτόμες δράσεις ,ενώ δεν είναι πειραματικά ,και το αντίστροφο,δηλ.πειραματικά που μόνο κατ΄όνομα είναι. Ωστόσο ,αν όντως θέλετε να επιφέρετε ουσιαστικές αλλαγές προς το καλύτερο, η επιλογή των διδασκόντων θα πρέπει να γίνει με ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ διαδικασίες και τέτοιες είναι αδιάβλητες εξετάσεις σε πανελλαδικό επίπεδο ανάμεσα σ'όσους διαθέτουν τα τυπικά προσόντα δηλ. διδακτορικά, μεταπτυχιακά ,ξένες γλώσσες κλπ,και ας υπάρχουν και κάποια ψυχομετρικά τεστ , γιατί ο καθηγητής διαμορφώνει νέους ανθρώπους. Άν τεθούν τέτοιες προϋποθέσεις εξασφαλίζετε από τη μια μεριά αποφασισμένους και με μεράκι και ικανότητες δασκάλους και από την άλλη και οι ενδιαφερόμενοι εκπ/κοι δεν θα γίνουν λεία των ημετέρων διαφόρων "επιτροπών" επιλογής και του γνωστού σε όλους μας αλισβερεσιού που κατατρώει τη δημόσια ζωή.