Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων | 5 Μαΐου 2020, 18:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων, εκπροσωπώντας το μεγαλύτερο μέρος των αναπληρωτών βιολόγων με τις αρκετές εκατοντάδες μέλη της, νιώθει την ανάγκη και την υποχρέωση να τοποθετηθεί στη διαβούλευση για το προτεινόμενο νομοσχέδιο της Παιδείας. Σχετικά με τις αλλαγές στο πρόγραμμα του Λυκείου, αυτές είναι ασαφείς για τους μαθητές της Α΄ και της Β΄ Λυκείου, οι οποίοι θα πρέπει να είναι έγκαιρα ενήμεροι γι αυτές, τόσο για τα ωρολόγια προγράμματα, όσο και τις αλλαγές για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όσον αφορά την ενοποίηση της Θετικής Ομάδας Προσανατολισμού με αυτή της Υγείας, λείπουν οι πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει αυτό, αφού δεν αναφέρονται ούτε ο αριθμός των μαθημάτων ούτε οι ώρες ανά μάθημα που θα διδάσκεται ο κάθε μαθητής ανάλογα με το πεδίο σχολών που στοχεύει. Δεν είναι ξεκάθαρο δηλαδή, αν όλοι οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού θα διδάσκονται και τα 4 μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά και Βιολογία) και θα εξετάζονται πανελλαδικά στα 3 από αυτά (Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά για το 2ο και Βιολογία αντί Μαθηματικών για το 3ο πεδίο, όπως ήδη αναφέρεται) , ή αν θα διδάσκονται 3 από αυτά και θα χωρίζονται ανάλογα με το πεδίο που στοχεύουν σε αυτούς που θα διδάσκονται μόνο μαθηματικά και σε αυτούς που θα διδάσκονται μόνο βιολογία. Η θέση μας είναι ότι θα πρέπει να τα διδάσκονται και τα 4 ισότιμα, και να έχουν δικαίωμα δίνοντας και 5ο μάθημα να ανοίγουν και τα δύο πεδία. Όσον αφορά την προσπάθεια να δοθεί έμφαση και στη γενική παιδεία των μαθητών με τη λογική της εισαγωγής του “κόντρα” μαθήματος, πρέπει να αναφερθεί ότι υπάρχει μάθημα γενικής παιδείας που συμβάλλει στον επιστημονικό εγγραμματισμό όλων των μαθητών - αυριανών πολιτών το οποίο διδασκόταν με επιτυχία μέχρι την προηγούμενη σχολική χρονιά, η Βιολογία Γενικής Παιδείας, για την οποία η πρότασή μας είναι η επαναφορά της διδασκαλίας της σε όλους τους μαθητές της Γ΄Λυκείου. Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων Blog:https://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/ E-mail: anaplirotesbio@gmail.com Facebook:https://www.facebook.com/groups/anaplirotesbio/: