Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 Διδακτικό προσωπικόΣχόλιο του χρήστη Αλεξάνδρα Μπάκου, Ευπραξία Ζερβάκη Καθηγήτριες Πειραματικού Γυμνασίου Ηρακλείου | 5 Μαΐου 2020, 18:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η δυνατότητα των νεοεισερχόμενων καθηγητών στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. να διατηρήσουν τις οργανικές τους θέσεις αποτελεί σοβαρή αλλαγή, επειδή η απώλεια της οργανικής δεν υφίσταται πλέον ως αποτρεπτικό στοιχείο. Σε ό,τι αφορά όμως όσους είχαν οριστική τοποθέτηση στο Π.Σ. ή σε ΠΕΙ.Σ ή σε άλλο σχολείο της περιοχής μετάθεσης και έχασαν την οργανική τους θέση μετά την τοποθέτησή τους με θητεία στο Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., η τοποθέτησή τους οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε σχολείο της βαθμίδας τους και επιλογής τους, πριν από τους υπεράριθμους της ίδιας περιοχής μετάθεσης, δεν αποτελεί το ίδιο ευνοϊκή ρύθμιση. Είναι προφανές ότι η τοποθέτησή τους σε κάποιο σχολείο θα εξαρτάται κάθε φορά από τα διαθέσιμα κενά, ενώ έχει παρατηρηθεί ότι συχνά, στις μεγάλες πόλεις, εμφανίζονται κάποια κενά ως λειτουργικά, τα οποία είναι στην ουσία οργανικά. Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις (όπως στη δική μας) η περιοχή μετάθεσης ισοδυναμεί με ολόκληρο τον νομό, πράγμα που σημαίνει ότι κάποιος που είχε οργανική θέση σε Π.Σ. στην πρωτεύουσα του νομού (πρώην Α΄ Ηρακλείου), μπορεί να βρεθεί σε οποιαδήποτε απομακρυσμένη επαρχιακή πόλη (πρώην Β΄ Ηρακλείου) με υποχρέωση να την υπηρετήσει, προτού να μπορεί να ζητήσει βελτίωση