1. Εφόσον με το υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο διατηρείται ο θεσμός των Πειραματικών Σχολείων, για ποιο λόγο καταργείται το Πειραματικό Γυμνάσιο του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ -το οποίο ιδρύθηκε ως Ενιαίο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ και λειτουργεί ως Πειραματικό επί 91 έτη- ενώ κάποια άλλα διατηρούνται;
2. Πέρα από την ιστορία του, το ΠΣΠΑ είναι ένα σχολείο «διατοπικό» το οποίο επέλεξαν οικογένειες από απομακρισμένες περιοχές και μεταφέρουν τα παιδιά καθημερινά με προσωπικό κόστος, κόπο και θυσίες προσβλέποντας σε μια πειραματική εκπαίδευση από το Δημοτικό έως και το Λύκειο.
3. Αν αποσυνδεθεί το Δημοτικό από το Γυμνάσιο, παύει να αποτελεί κίνητρο για την συντριπτική πλειοψηφία των οικογενειών που μένουν μακριά από το ΠΣΠΑ και θα επιλέγεται κυρίως από κατοίκους Κολωνακίου. Άρα δε θα μιλάμε για «Τυχαίο Δείγμα» και κατά συνέπεια ούτε για «Πειραματικό».
ΠΡΟΤΑΣΗ: Το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ όπως και το αντίστοιχο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ να παραμείνουν ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ για όλες τις βαθμίδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
1. Εφόσον με το υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο διατηρείται ο θεσμός των Πειραματικών Σχολείων, για ποιο λόγο καταργείται το Πειραματικό Γυμνάσιο του ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ -το οποίο ιδρύθηκε ως Ενιαίο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ και λειτουργεί ως Πειραματικό επί 91 έτη- ενώ κάποια άλλα διατηρούνται; 2. Πέρα από την ιστορία του, το ΠΣΠΑ είναι ένα σχολείο «διατοπικό» το οποίο επέλεξαν οικογένειες από απομακρισμένες περιοχές και μεταφέρουν τα παιδιά καθημερινά με προσωπικό κόστος, κόπο και θυσίες προσβλέποντας σε μια πειραματική εκπαίδευση από το Δημοτικό έως και το Λύκειο. 3. Αν αποσυνδεθεί το Δημοτικό από το Γυμνάσιο, παύει να αποτελεί κίνητρο για την συντριπτική πλειοψηφία των οικογενειών που μένουν μακριά από το ΠΣΠΑ και θα επιλέγεται κυρίως από κατοίκους Κολωνακίου. Άρα δε θα μιλάμε για «Τυχαίο Δείγμα» και κατά συνέπεια ούτε για «Πειραματικό». ΠΡΟΤΑΣΗ: Το ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ όπως και το αντίστοιχο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ να παραμείνουν ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ για όλες τις βαθμίδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.