Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα Γ. | 5 Μαΐου 2020, 18:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, η Κοινωνιολογία ως μάθημα δεν διδάσκεται μόνο στις σχολές των Πολιτικών, Κοινωνικών, Νομικών Επιστημών, των Παιδαγωγικών Τμήματων αλλά και σε Τμήματα Υγείας, Πολυτεχνικές και Στρατιωτικές Σχολές. Οπως λοιπόν, αντιλαμβάνεται κανείς, η χρησιμότητα αυτής της επιστήμης διαμοιράζεται σε πολλά επιστημονικά αντικείμενα των σύγχρονων Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και Σχολών. Επομένως, η διδασκαλία του μαθήματος θα πρέπει να υλοποιείται στα μαθήματα γενικής παιδείας στο 2ο, 3ο και 4ο Επιστημονικό Πεδίο και να παραμείνει ως πανελλαδικό μάθημα στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο, δίνοντας έτσι την επιλογή στους μαθητές να εξεταστούν σε αυτό το μάθημα εφόσον ακολουθήσουν τις σχολές που σχετίζονται με τις Κοινωνικές Επιστήμες. Μην στερείτε από τις μαθήτριες και τους μαθητές τις δεξιότητες και τα οφέλη που πρόκειται να αποκομίσουν από την διδασκαλία της Κοινωνιολογίας. Δεν καλλιεργεί μόνο το πνεύμα και την κριτική σκέψη αλλά ενισχύει σημαντικές κοινωνικές δεξιότητες όπως ειναι η επικοινωνία, η κοινωνικοποίηση, η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης, η αυτορύθμιση της συμπεριφοράς και άλλες πολλές, απαραίτητες για την διαμόρφωση της προσωπικότητας των μαθητών/τριών. Εξάλλου αυτές δεν είναι οι δεξιότητες που αναφέρετε και εσείς στην έκθεση σας για το σχολείο του 21ου αιώνα; Αφουγκραστείτε τις ανάγκες της κοινωνίας και ειδικότερα των νέων. "Ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι η γνώση αλλά η δράση" Herbert Spencer, Βρετανός Φιλόσοφος Με εκτίμηση.