Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 5 Μαΐου 2020, 18:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΝΑΙ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΆ! Τα Λατινικά είναι μεγίστης σημασίας μάθημα καθώς αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί θεμέλιο λίθο γλωσσών, όπως της Αγγλικής. Με αυτόν τον τρόπο οι διδασκόμενοι την Λατινική Γλώσσα έρχονται σε επαφή και με άλλες γλώσσες. Επιπλέον, τα Λατινικά δεν είναι μόνον η γραμματική και το συντακτικό,όπως σκόπιμα κάποιοι θέλουν να παρουσιάσουν, είναι μία γλώσσα που συνδέθηκε με τη μεγαλύτερη αυτοκρατορία που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, τη Ρωμαϊκή! Οβίδιος, Κάτουλλος, Κικέρων, Βιργίλιος και άλλες σημαντικές προσωπικότητες έχουν μείνει στην ιστορία για τη συγγραφική και όχι μόνον δράση τους. Είναι δυνατόν τέτοιες σπουδαίες προσωπικότητες να θαφτούν στη λήθη μαζί με το εξίσου σημαντικό έργο τους; ΠΟΤΈ Η ανάγκη επιστροφής των Λατινικών στα Πανελληνίως Εξεταζόμενα μαθήματα και η αναθεώρηση της διδακτέας ύλης των Λατινικών σε δεύτερο επίπεδο είναι αδήριτη.