Ζητούμε εξαίρεση των μαθητών που με αδιάβλητες εξετάσεις πέρασαν και φοιτούν στην Α και Β τάξη ΠΓ. Είναι μαθητές που εξετάστηκαν και φοίτησαν ακριβώς με τα ίδια δεδομένα των μαθητών της Γ γυμνασίου (αδιάβλητες εξετάσεις και αυτοδίκαιη φοίτηση στα ΠΛ βάση συγκεκριμένου νομοθετικού πλαισίου). Επιπλέον, το μόνο σίγουρο είναι πως εφαρμόζοντας εξετάσεις στη μέση της βαθμίδας θα δημιουργήσετε μαθητές και ΠΣ τριών ταχυτήτων. Αυτών που θα φοιτήσουν μόνο στο ΠΓ, αυτών που θα φοιτήσουν μόνο στο ΠΛ και αυτών που θα φοιτήσουν και στο ΠΓ και στο ΠΛ. Έτσι προάγεται η αριστεία; Μπορεί να ολοκληρωθεί το έργο που έχουν αρχίσει; Ακόμα δεν ισχύει κάτι αντίστοιχο για τους μαθητές των Πειραματικών σχολείων! Γιατί άραγε? Κα υπουργέ, μιλάτε κάθε φορά για συνέχεια και συνέπεια του κράτους, όμως εδώ δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Λάβετε υπόψη σας τα τόσα αιτήματα και σταθείτε δίπλα στα παιδιά και όχι απέναντι τουΣε!
Ζητούμε εξαίρεση των μαθητών που με αδιάβλητες εξετάσεις πέρασαν και φοιτούν στην Α και Β τάξη ΠΓ. Είναι μαθητές που εξετάστηκαν και φοίτησαν ακριβώς με τα ίδια δεδομένα των μαθητών της Γ γυμνασίου (αδιάβλητες εξετάσεις και αυτοδίκαιη φοίτηση στα ΠΛ βάση συγκεκριμένου νομοθετικού πλαισίου). Επιπλέον, το μόνο σίγουρο είναι πως εφαρμόζοντας εξετάσεις στη μέση της βαθμίδας θα δημιουργήσετε μαθητές και ΠΣ τριών ταχυτήτων. Αυτών που θα φοιτήσουν μόνο στο ΠΓ, αυτών που θα φοιτήσουν μόνο στο ΠΛ και αυτών που θα φοιτήσουν και στο ΠΓ και στο ΠΛ. Έτσι προάγεται η αριστεία; Μπορεί να ολοκληρωθεί το έργο που έχουν αρχίσει; Ακόμα δεν ισχύει κάτι αντίστοιχο για τους μαθητές των Πειραματικών σχολείων! Γιατί άραγε? Κα υπουργέ, μιλάτε κάθε φορά για συνέχεια και συνέπεια του κράτους, όμως εδώ δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Λάβετε υπόψη σας τα τόσα αιτήματα και σταθείτε δίπλα στα παιδιά και όχι απέναντι τουΣε!