Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος Πληροφορικής σε δύο ώρες
την εβδομάδα σε κάθε τάξη του Γυμνασίου εξασφαλίζοντας όμως
ταυτόχρονα, τον ιδανικό αριθμό μαθητών στο σχολικό εργαστήριο
πληροφορικής. και καθιέρωση εργαστηριακού μαθήματος επιστήμης και
τεχνολογίας STEM – Robotics.
Επαναφορά του 3ωρου εργαστηριακής απασχόλησης των εκπαιδευτικών
Πληροφορικής, για την υποστήριξη του ή των εργαστηρίων, αλλά και του
υπόλοιπου τεχνολογικού εξοπλισμού του σχολείου.
Άμεση αναβάθμιση εξοπλισμού σε ΟΛΑ τα εργαστήρια της χώρας με νέους
υπολογιστές και Κιτ ρομποτικής.
Ξεκάθαρος ο ρόλος του καθηγητή πληροφορικής, με απεμπλοκή από το
myschool. Πρέπει να γίνει σαφές πως δεν είναι αρμοδιότητα του καθηγητή
πληροφορικής.
Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος Πληροφορικής σε δύο ώρες την εβδομάδα σε κάθε τάξη του Γυμνασίου εξασφαλίζοντας όμως ταυτόχρονα, τον ιδανικό αριθμό μαθητών στο σχολικό εργαστήριο πληροφορικής. και καθιέρωση εργαστηριακού μαθήματος επιστήμης και τεχνολογίας STEM – Robotics. Επαναφορά του 3ωρου εργαστηριακής απασχόλησης των εκπαιδευτικών Πληροφορικής, για την υποστήριξη του ή των εργαστηρίων, αλλά και του υπόλοιπου τεχνολογικού εξοπλισμού του σχολείου. Άμεση αναβάθμιση εξοπλισμού σε ΟΛΑ τα εργαστήρια της χώρας με νέους υπολογιστές και Κιτ ρομποτικής. Ξεκάθαρος ο ρόλος του καθηγητή πληροφορικής, με απεμπλοκή από το myschool. Πρέπει να γίνει σαφές πως δεν είναι αρμοδιότητα του καθηγητή πληροφορικής.