• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΥΡΩΝΗ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ' | 26 Νοεμβρίου 2009, 14:16

    Αξιότιμε κυρία Υπουργέ, επιτέλους πρέπει να αποφασίσετε τι ζητάτε από τα άτομα τα οποία απασχολείτε τόσα χρόνια στην εκπαίδευση και τα οποία έχετε φορτώσει μόνο με υποχρεώσεις χωρίς να τους δίνεται πλέον και με το εν δυνάμει ισχύον σύστημα κανένα δικαίωμα. Τι θέλω να πω με αυτό? Θέλω να πω ότι ξαφνικά θεωρείτε τον ΑΣΕΠ ως ένα όργανο ξεσκαρταρίσματος των αρεστών από των άριστων, ξαφνικά για την κατάσταση μας (το χάλι μας λαϊκά) φταίει μόνο η αναξιοκρατία την οποία και εσείς προωθούσατε τόσα χρόνια τώρα και μάθατε και τους νέους ανθρώπους να την ακολουθούν πιστά ως μόνη διέξοδο για το εργασιακό τους αδιέξοδο. Ξαφνικά σαν να ήρθατε από τον πλανήτη Άρη, συνειδητοποιείτε ότι τόσα χρόνια γινόταν ρουσφετολογικές αποσπάσεις με αποτέλεσμα να υπάρχει πλεονασμός καθηγητών και ταυτόχρονα μεγάλος αριθμός κενών θέσεων. Πείτε μας όμως πόσα χρόνια και άν ποτέ το υπουργείο παιδείας προσέλαβε διοικητικό προσωπικό? Δεν ξέρετε εδώ και είκοσι χρόνια οτι οι υπηρεσίες του υπουργείου παιδείας καλύπτονται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς? Το πιο εύκολο στην παρούσα φάση είναι να προσπαθείτε να ενοχοποιήσετε τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς για την κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στην παιδεία. Αναφορικά τώρα με το σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών έχω να δηλώσω τα εξής: 1. Ότι το νέο δήθεν αξιοκρατικό σύστημα απλά θα περιορίσει την τάση της μάζας να στραφεί προς την εκπαίδευση, αφού μετά τη δεύτερη αποτυχία θα οδηγείσαι στην ΑΝΕΡΓΙΑ με ψυχολογικά προβλήματα. 2. Θα δημιουργήσει ένα διαβλητό αλλά τάχα μου αξιοκρατικό σύστημα. Και το λέω αυτό διότι αφού ο ΑΣΕΠ αποτελείται απο ανθρώπους αυτόματα υπεισέρχεται και η αναξιοκρατία 3. Τόσα χρόνια μας περνάτε απο άπειρες εξετάσεις για να πιστοποιηθούν οι γνώσεις μας και ξαφνικά μας ξαναστέλνεται με κυκλική πορεία στον ίδιο ατέρμονα προορισμό που λέγεται ΑΣΕΠ, μόνο και μόνο γιατί πρέπει με κάποιο τρόπο να μας ξεσκαρτάρετε. Σε αυτό το σημείο μην ξεχνάτε το τεστ δεξιοτήτων, όπου το ξεσκαρτάρισμα έγινε με βάση το πόσα τρίγωνα βλέπαμε (γελοιότητες δηλαδή). Και στην τελική αν ο ΑΣΕΠ πιστοποιεί τόσο καλά τα προσόντα μας, ας δίνουμε μην παίρνουμε πτυχίο, ας δίνουμε εξετάσεις αμέσως στον ΑΣΕΠ να τελειώνουμε με αυτό το μαρτύριο 4. Το σύστημα προσλήψεων ήθελε κάποιες τολμηρές από τη μεριά σας βελτιώσεις (όπως να καταργήσετε την ωρομίσθια και να κόψετε τη διαρροή μέσω της ΠΔΣ), για να λειτουργήσει άριστα. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τεθεί κάν θέμα κατάργησης διότι είναι απόλυτα αξιοκρατικό και δίκαιο. 5. Έχω παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ), δυο μεταπτυχιακά στην ειδικότητα μου, εργασιακή προϋπηρεσία κοντά εννέα χρόνια και πέρυσι ήμουν ωρομίσθια σε περιοχή 250 km μακριά από τον τόπο διαμονής μου (500 km να πάω και να έρθω). Φυσικά το καρότο που λέγεται προϋπηρεσία διάλεξα εγώ να το κυνηγήσω με στόχο το διορισμό. Φυσικά όμως ακόμα δεν έχω αποπληρωθεί για τις υπηρεσίες μου αν και έχω φορολογηθεί για αυτές στο ακέραιο και τέλος φυσικά εγώ είμαι μια μικρή περίπτωση συγκριτικά με άλλους που κυνηγούν το καρότο-προϋπηρεσία χρόνια τώρα φτύνοντας αίμα και ακλουθώντας ένα άκρως ΚΟΣΤΟΒΟΡΟ δρόμο με πιθανή όμως επαγγελματική αποκατάσταση. Κυρία υπουργέ μην μας συγκρίνετε με τους STAGERS καμία σχέση δεν έχουμε! 6. Εσείς που μιλάτε για αξιοκρατία και για διορισμούς μιας ταχύτητας θα ήθελα να μου πείτε γιατί μετά από 10 χρόνια σπουδών έπρεπε να πάω σαν ωρομίσθια- εκπαιδευτικός ΄β κατηγορίας να μαζέψω 3,5 μόρια με κίνδυνο τη ζωή μου, ενώ παράλληλα ένας πολύτεκνος ο οποίος έχει βαθμολογηθεί βάση της γονιμότητας του και μόνο διορίζεται αυτόματα δίπλα στο σπίτι του? Από εσάς περιμέναμε να ακούσουμε ένα καλό λόγο ως εκπαιδευτικοί, να σκύψετε πάνω απο τα προβλήματα μας και όχι να έρθετε ξαφνικά να μας πείτε για μια ακόμα φορά ότι πιθανόν να είμαστε ανάξιοι, τάχα μου γιατί πάνω από όλα είναι ο μαθητής. Να ξέρετε πάντως οτι δεν αφαιρούνται έτσι απλά τα κεκτημένα κάποιων ομάδων, τα οποία έχουν κατακτήσει με αίμα! Φτάνει πια αυτή η κοροιδία! Πείτε ευθέως οτι θέλετε περικοπές και μην μας στέλνετε στο σφαγείο του ΑΣΕΠ! Ευχαριστώ!