Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 20 Αξιολόγηση εκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΦ ΠΡΟΤΥΠΩΝ & ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝΙΚ | 5 Μαΐου 2020, 18:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ που αποτελείται από τους εκπροσώπους των συλλόγων/συνδέσμων των αποφοίτων των Βαρβακείου Προτύπου Σχολής, Ιωνιδείου Προτύπου Σχολής, Ευαγγελικής Προτύπου Σχολής, Προτύπου Σχολής Αναβρύτων, Ζωσιμαίας Σχολής, Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών, Α’ Πειραματικού Σχολείου Πλάκας-Γενναδίου, Ζανείου Πειραματικού Σχολείου Πειραιά Η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στα ΠΣ και ΠΕΙΣ εξαρτάται απόλυτα από το την καταλληλότητα και τις ικανότητες του διδακτικού προσωπικού να διδάσκει στα σχολεία αυτά. Σχετικά παρατηρούμε, ότι ενώ προβλέπεται πολυεπίπεδη διαδικασία αξιολόγησης των διδασκόντων σε αυτά, απουσιάζουν ρυθμίσεις για την αξιολόγηση των αξιολογητών, καθώς και για την επιλογή (προσόντα, διαδικασία) των διευθυντών/διευθυντριών των ΠΣ και ΠΕΙΣ. Οι διευθυντές/διευθύντριες έχουν καθοριστικό ρόλο στην πορεία του εκπαιδευτικού έργου του ΠΣ και ΠΕΙΣ, της παρακίνησης του ενδιαφέροντος των διδασκόντων σε αυτά για την εκπλήρωση των σκοπών που τίθενται στα σχολεία αυτά από το σχέδιο νόμου και της ανάδειξής του έργου τους και προς τα έξω (δημοσιεύσεις, ομιλίες, επιτυχία των αποφοίτων στις πανελλήνιες εξετάσεις κλπ,). Γι’ αυτό θεωρούμε ότι η επιλογή τους πρέπει να γίνεται από εκπαιδευτικούς που διαπιστώνεται ότι πιστεύουν στον ρόλο των ΠΣ και ΠΕΙΣ. Παράλληλα πρέπει να υπάρξουν εχέγγυα ότι η αξιολόγηση θα είναι αξιοκρατική και να προβλεφθεί επιμόρφωση/εκπαίδευση των αξιολογητών επί του αντικειμένου της αξιολόγησης. Θεωρούμε ότι αυτά τα ζητήματα πρέπει να ρυθμιστούν στον νέο νόμο.