Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ευη | 5 Μαΐου 2020, 18:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν πράγματι υφισταται ο κορωνοιος θεωρώ πολύ ΑΚΥΡΗ την στιγμη της αυξησης των μαθητών σε κάθε τμημα. Εκτος αυτού νομίζετε οτι ειναι εύκολο για εναν δασκαλο που θέλει να προσφέρει γνώση στα παιδιά μας και όχι απλά να παραδόσει την ύλη που του αναλογεί, να το κάνει σωστά με τόσα παιδιά;Επίσης τι θα γινει με τα παιδιά που δεν συμπληρωνενουν τμημα;Θα πάνε σε άλλο σχολείο που εχει τον απαιτούμενο αριθμο;Και μια οικογενεια με δυο και πανω παιδιά στο δημοτικο θα τριγυρναει το μεσημερι να παρει τα παιδια της απο διαφορετικα δημοτικα;Και τα υπάρχοντα σχολεια που δεν εχουν τον απαιτουμενο αριθμο παιδιων ανα τμημα θα αποδυναμωθούν;Θα μεινουν χωρις δασκαλους και στο τέλος θα ειναι άδεια άχρηστα κτίρια σαν τα πολλά που έχει η Ελλάδα και παραμένουν ανεκμετάλλευτα; ΟΧΙ στον ελαχιστο αριθμό μαθητων! ΝΑΙ στην στελέχωση σχολείων με πολλους εκπαιδευτικους που παραμενουν άνεργοι ΝΑΙ στην μειωση των αποδοχων των υπουργών, βουλευτών κ.α με σκοπό να εξοικονομηθουν χρήματα για την παιδεία και την υγεια!