Η διάκριση των σχολείων δημιουργεί ανισότητες στην πρόσβαση στην εκπαίδευση και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την πρόβλεψη του συντάγματος για ισότιμη πρόσβαση όλων. Επιπλέον, δημιουργεί σύγχυση μεταξύ των γονέων και υποβάλλει τα παιδιά σε έναν πρόωρο ανταγωνισμό χωρίς ουσία.
Ζητούμενο είναι όλα τα σχολεία της Χώρας να λειτουργούν με τα ίδια υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά, να υποστηρίζουν τον πειραματισμό, την καινοτομία και τη συνεχή επιμόρφωση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού προσωπικού τους.
Η διάκριση των σχολείων δημιουργεί ανισότητες στην πρόσβαση στην εκπαίδευση και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την πρόβλεψη του συντάγματος για ισότιμη πρόσβαση όλων. Επιπλέον, δημιουργεί σύγχυση μεταξύ των γονέων και υποβάλλει τα παιδιά σε έναν πρόωρο ανταγωνισμό χωρίς ουσία. Ζητούμενο είναι όλα τα σχολεία της Χώρας να λειτουργούν με τα ίδια υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά, να υποστηρίζουν τον πειραματισμό, την καινοτομία και τη συνεχή επιμόρφωση του εκπαιδευτικού και επιστημονικού προσωπικού τους.