Αξιότιμη κ. Υπουργέ,
Με αφορμή το σχόλιο "γιατί οι άριστοι μαθητές φοβούνται τις εξετάσεις", θα παρακαλούσα να αναθεωρήσετε τη ρύθμιση των εισαγωγικών εξετάσεων για το Λύκειο, καθώς μια ΣΤΙΓΜΗ ΑΤΥΧΙΑΣ σε τέτοιου τύπου εξετάσεις, όπου όλα κρίνονται άπαξ και "στο νήμα", μπορεί να έχει ανεπανόρθωτες συνέπειες για την ψυχολογία και την περαιτέρω πορεία νέων παιδιών που θα αγωνιστούν -ας μην το ξεχνάμε- για να διατηρήσουν τη θέση τους στο επί τρία χρόνια σχολείο τους. Μην προχωρήσετε στην ψήφιση αυτής της ρύθμισης, ειδικά δε για τα παιδιά της Α' και Β' τάξης που εισήχθησαν με άλλους όρους. Οι άριστοι είναι πρώτα απ' όλα παιδιά! Μην το ξεχνάτε αυτό! Η ρύθμιση αυτή μπορεί να είναι καταστροφική ακόμη και για τη ζωή τους!
Κωνσταντίνος Μ. (εκπαιδευτικός και πατέρας)
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Με αφορμή το σχόλιο "γιατί οι άριστοι μαθητές φοβούνται τις εξετάσεις", θα παρακαλούσα να αναθεωρήσετε τη ρύθμιση των εισαγωγικών εξετάσεων για το Λύκειο, καθώς μια ΣΤΙΓΜΗ ΑΤΥΧΙΑΣ σε τέτοιου τύπου εξετάσεις, όπου όλα κρίνονται άπαξ και "στο νήμα", μπορεί να έχει ανεπανόρθωτες συνέπειες για την ψυχολογία και την περαιτέρω πορεία νέων παιδιών που θα αγωνιστούν -ας μην το ξεχνάμε- για να διατηρήσουν τη θέση τους στο επί τρία χρόνια σχολείο τους. Μην προχωρήσετε στην ψήφιση αυτής της ρύθμισης, ειδικά δε για τα παιδιά της Α' και Β' τάξης που εισήχθησαν με άλλους όρους. Οι άριστοι είναι πρώτα απ' όλα παιδιά! Μην το ξεχνάτε αυτό! Η ρύθμιση αυτή μπορεί να είναι καταστροφική ακόμη και για τη ζωή τους! Κωνσταντίνος Μ. (εκπαιδευτικός και πατέρας)