• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Μπέης' | 5 Μαΐου 2020, 19:08

    Αδιανόητο και μόνο σαν σκέψη. Αντί να καλυφθούν ουσιώδεις ελλείψεις από την πολύπαθη παιδεία μας, αυτό σκέφτηκαν κάποιοι "υπεύθυνοι" για την πρόοδο των παιδιών και κατά συνέπεια της κοινωνίας μας;;; 1) Τα παιδιά μας έχουν έλλειψη σωστής διαπαιδαγώγησης, έχουν ανάγκη να διαμορφώσουν προσωπικότητα, δεξιότητες και προπαντός ήθος, χαρακτήρα και συμπεριφορά. Αυτά εξέλειπαν τις τελευταίες δεκαετίες από το Σχολείο γι'αυτό στην κοινωνία μας αυξήθηκε γεωμετρικά η αγένεια, η αναίδεια, το θράσος, η αδιαφορία, ο εγωκεντρισμός, ο φιλοτομαρισμός, η επιθετικότητα, η παραβατικότητα, η βία και η έκφυλη συμπεριφορά ακόμη και στην ηλικία του Δημοτικού. Αντί να στραφεί το σύστημα της παιδείας μας στην "ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ" και την "ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ" που είναι ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, όπως ορίζουν ο ΠΛΑΤΩΝ και ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, κάποιοι επιδιώκουν την απόλυτη διάλυση της αθώας ψυχής των μικρών παιδιών και την μελλοντική καταβαράθρωση της κοινωνίας μας. 2) Τα παιδιά μας ακόμη και ως φοιτητές παρουσιάζονται όλο και περισσότερο χωρίς γνώσεις και ανορθόγραφοι. Δυσκολεύονται να γράψουν μια ορθή πρόταση με λογική συνέχεια και σωστή σύνταξη, έχουν πρόβλημα στον γραπτό και προφορικό λόφο, αλλά και στην κατανόηση ενός κειμένου και σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ -που πολύ τον έχετε σε υπόληψη- το 25% είναι λειτουργικά αναλφάβητοι! Ιδού λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό για να αλλάξετε την παιδεία και την κοινωνία προς το καλύτερο και να σταματήσετε τον κατήφορο, κυρίες και κύριοι του υπουργείου Παιδείας που ευθύνεστε για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Έχετε την ευκαιρία να μείνετε στην ιστορία για την μεταρρύθμισή σας, είτε με χρυσά γράμματα (διορθώνοντας τα στρεβλά), είτε με μαύρα γράμματα, εάν επιμένετε στον εκμαυλισμό των αθώων παιδικών ψυχών. Αλλιώς θα υπάρξει δυναμική αντίδραση των δασκάλων και των γονέων. Το νέο πρόγραμμα πρέπει να βελτιώσει δραστικά -και μάλιστα κατά προτεραιότητα- τα δύο προβλήματα που προανέφερα και τα γνωρίζει κάθε γονέας και κάθε πολίτης της Ελλάδας. Dr. Κωνσταντίνος Μπέης