Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 5 Μαΐου 2020, 19:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκτιμώ την καλή πρόθεση για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Παρόλα αυτά είμαι κατά της αλλαγής της κοινωνιολογίας με τα λατινικά. Μπορεί έτσι όπως εξετάζεται το μάθημα να κατατάσσει την κοινωνιολογία στα μαθήματα παπαγαλίας (όπως και τα λατινικά άλλωστε), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει όφελος. Και η ιστορία παπαγαλία εξετάζεται, αλλά ο μαθητής ακόμα και με αυτόν τον τρόπο μαθαίνει. Επειδή είμαι στον σχολικό χώρο, από την πλευρά του γονιού, πολύ φοβάμαι ότι πέρασαν οι φωνές αυτών που διαμαρτύρονταν για την κοινωνιολογία ότι είναι "αριστερό" μάθημα και δεν είναι προς συμφέρον της Νέας Δημοκρατίας και της ιδεολογίας της να διδάσκονται έννοιες όπως καπιταλισμός,πάλη των τάξεων, προλεταριάτο κ.λ.π. Κρίμα! Εύχομαι να γίνει ό,τι είναι καλύτερο. Ευχαριστώ.