Δυστυχώς το υπουργείο μας φαίνεται να μην γνωρίζει βασικά θέματα που απασχολούν τα ελληνικά νηπιαγωγεία σήμερα. Έχουμε ανησυχητικά μεγάλο ποσοστό μαθητών με σοβαρά προβλήματα λόγου. Οι γονείς έχουν μία άρνηση στην πρώιμη παρέμβαση και όπως όλοι γνωρίζουμε χωρίς την δική τους άδεια τα χέρια των εκπαιδευτικών είναι δεμένα. Αντί λοιπόν να εισαχθούν λογοπαθολόγοι, ψυχολόγοι και ειδικοί παιδαγωγοί στα νηπιαγωγεία μας για να βοηθήσουν τα παιδιά κρίνεται σκόπιμο να εισαχθούν τα Αγγλικά.
Δυστυχώς το υπουργείο μας φαίνεται να μην γνωρίζει βασικά θέματα που απασχολούν τα ελληνικά νηπιαγωγεία σήμερα. Έχουμε ανησυχητικά μεγάλο ποσοστό μαθητών με σοβαρά προβλήματα λόγου. Οι γονείς έχουν μία άρνηση στην πρώιμη παρέμβαση και όπως όλοι γνωρίζουμε χωρίς την δική τους άδεια τα χέρια των εκπαιδευτικών είναι δεμένα. Αντί λοιπόν να εισαχθούν λογοπαθολόγοι, ψυχολόγοι και ειδικοί παιδαγωγοί στα νηπιαγωγεία μας για να βοηθήσουν τα παιδιά κρίνεται σκόπιμο να εισαχθούν τα Αγγλικά.