Κυρία Υπουργέ,
Επί της παρ. 4 του άρθρου 56:
Στους εκπαιδευτικούς που υπηρετού με θητεία σε Πειραματικά Σχολεία, ο Ν. 3966/2011, κι όλες οι ρυθμίσεις που τον ακολούθησαν, έτασσαν:
• Επίδομα
• Επιπλέον Μόρια
• Οργανικές κατά προτεραιότητα, σε Σχολείο της επιλογής τους στην περιοχή μετάθεσης, όπου ανήκει το Πειραματικό Σχολείο.
Για να υπηρετήσουν στα Πειραματικά Σχολεία, οι εκπαιδευτικοί αυτοί στερήθηκαν:
• Το δικαίωμα μεταθέσεων/αποσπάσεων κατά τη διάρκεια της θητείας τους
• Τις οργανικές τους (με ο,τι αυτό συνεπαγόταν, λχ απώλεια μορίων, υποψηφιότητα για Διευθυντές κτλ).
Κι ακόμη:
• Υποβλήθηκαν σε Αξιολόγηση
• Επωμίστηκαν δυσανάλογα μεγάλο όγκο εργασίας, πολύ πέραν του νόμιμου ωραρίου
• Διοργάνωσαν οι ίδιοι και συμμετείχαν σε πλήθος συνεδρίων, εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ημερίδων, καινοτόμων δράσεων, διαθεματικών projects, επιμορφώσεων κτλ
Τελικά, από τα παραπάνω προβλεφθέντα στο Νόμο δεν έλαβαν τίποτα: επιδόματα, μόρια, οργανικές κατά προτεραιότητα.
Συνεπώς, θα ήταν σωστό να τους δοθεί το δικαίωμα οριστικής και κατ’ απόλυτη προτεραιότητα τοποθέτησης σε οργανική θέση Σχολείου της επιλογής τους, εντός της περιοχής μετάθεσης, όπου ανήκει το Πειραματικό, στο οποίο υπηρετούν εδώ και 7 συναπτά χρόνια.
Κυρία Υπουργέ, Επί της παρ. 4 του άρθρου 56: Στους εκπαιδευτικούς που υπηρετού με θητεία σε Πειραματικά Σχολεία, ο Ν. 3966/2011, κι όλες οι ρυθμίσεις που τον ακολούθησαν, έτασσαν: • Επίδομα • Επιπλέον Μόρια • Οργανικές κατά προτεραιότητα, σε Σχολείο της επιλογής τους στην περιοχή μετάθεσης, όπου ανήκει το Πειραματικό Σχολείο. Για να υπηρετήσουν στα Πειραματικά Σχολεία, οι εκπαιδευτικοί αυτοί στερήθηκαν: • Το δικαίωμα μεταθέσεων/αποσπάσεων κατά τη διάρκεια της θητείας τους • Τις οργανικές τους (με ο,τι αυτό συνεπαγόταν, λχ απώλεια μορίων, υποψηφιότητα για Διευθυντές κτλ). Κι ακόμη: • Υποβλήθηκαν σε Αξιολόγηση • Επωμίστηκαν δυσανάλογα μεγάλο όγκο εργασίας, πολύ πέραν του νόμιμου ωραρίου • Διοργάνωσαν οι ίδιοι και συμμετείχαν σε πλήθος συνεδρίων, εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ημερίδων, καινοτόμων δράσεων, διαθεματικών projects, επιμορφώσεων κτλ Τελικά, από τα παραπάνω προβλεφθέντα στο Νόμο δεν έλαβαν τίποτα: επιδόματα, μόρια, οργανικές κατά προτεραιότητα. Συνεπώς, θα ήταν σωστό να τους δοθεί το δικαίωμα οριστικής και κατ’ απόλυτη προτεραιότητα τοποθέτησης σε οργανική θέση Σχολείου της επιλογής τους, εντός της περιοχής μετάθεσης, όπου ανήκει το Πειραματικό, στο οποίο υπηρετούν εδώ και 7 συναπτά χρόνια.