Παραθέτουμε απόσπασμα επιστολής μας προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων αναφορικά με τις θέσεις του Συνδέσμου Αποφοίτων Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης για το διδακτικό προσωπικό των Πρότυπων Σχολείων.
- ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Υπογραμμίζουμε ότι για να προσελκύσουμε και να ενθαρρύνουμε αξιόλογους καθηγητές, θα πρέπει να δημιουργήσουμε κατάλληλο πλέγμα κινήτρων ώστε να ανταμείβεται γενναιόδωρα η αφοσίωση και η εργατικότητα. Στους εκπαιδευτικούς των Πρότυπων Σχολείων (Άρθρο 19) θα πρέπει να παρέχονται συγκεκριμένα κίνητρα ώστε να επιλέγουν να υπηρετήσουν σε Πρότυπα Σχολεία δεδομένων των αυξημένων διδακτικών απαιτήσεων των σχολείων αυτών και της ιδιαίτερης προετοιμασίας που απαιτείται να κάνουν οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να ανταποκριθούν. Οι όμιλοι για παράδειγμα είναι επιπλέον απογευματινή εργασία, επομένως το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών στα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος θα πρέπει να είναι αντίστοιχα μειωμένο. Επίσης, περισσότερη αυτονομία και αυτοτέλεια στα πρότυπα σχολεία θα ξεδιπλώσει δημιουργικότητά και καινοτομία στη λειτουργία τους. Τέλος, μείωση της γραφειοκρατίας και πρόσθεση θέσεων γραμματειακής υποστήριξης στα σχολεία θα βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να εστιάσουν περισσότερο στην εκπαίδευση.
Παραθέτουμε απόσπασμα επιστολής μας προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων αναφορικά με τις θέσεις του Συνδέσμου Αποφοίτων Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης για το διδακτικό προσωπικό των Πρότυπων Σχολείων. - ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Υπογραμμίζουμε ότι για να προσελκύσουμε και να ενθαρρύνουμε αξιόλογους καθηγητές, θα πρέπει να δημιουργήσουμε κατάλληλο πλέγμα κινήτρων ώστε να ανταμείβεται γενναιόδωρα η αφοσίωση και η εργατικότητα. Στους εκπαιδευτικούς των Πρότυπων Σχολείων (Άρθρο 19) θα πρέπει να παρέχονται συγκεκριμένα κίνητρα ώστε να επιλέγουν να υπηρετήσουν σε Πρότυπα Σχολεία δεδομένων των αυξημένων διδακτικών απαιτήσεων των σχολείων αυτών και της ιδιαίτερης προετοιμασίας που απαιτείται να κάνουν οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να ανταποκριθούν. Οι όμιλοι για παράδειγμα είναι επιπλέον απογευματινή εργασία, επομένως το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών στα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος θα πρέπει να είναι αντίστοιχα μειωμένο. Επίσης, περισσότερη αυτονομία και αυτοτέλεια στα πρότυπα σχολεία θα ξεδιπλώσει δημιουργικότητά και καινοτομία στη λειτουργία τους. Τέλος, μείωση της γραφειοκρατίας και πρόσθεση θέσεων γραμματειακής υποστήριξης στα σχολεία θα βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να εστιάσουν περισσότερο στην εκπαίδευση.