όπως όλοι ξέρουμε στόχος της προσχολικής εκπαίδευσης αποτελεί η ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, η ανάπτυξη δηλαδή όλων των ικανοτήτων τους καθώς και η συναισθηματική και κοινωνική τους ενδυνάμωση. Η διαδικασία αυτή μπορεί να επιτευχθεί μόνο από άτομα, τα οποία έχουν την γνώση αλλά και την εμπειρία για το πως προσεγγίζονται οι μικρές ηλικίες, όπως προκύπτει από την φοίτησή τους σε Πανεπιστημιακά Τμήματα Προσχολικής Εκπαίδευσης. Η εισαγωγή λοιπόν των αγγλικών στο νηπιαγωγείο μπορεί να ακούγεται σαν μια πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική, ωστόσο θα πρέπει τέτοιου είδους αλλαγές να ακολουθούν επιστημονικά δεδομένα, που τεκμηριώνουν τις επιδιώξεις και το πλαίσιο της κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας. Πουθενά δεν αναφέρεται η πρόβλεψη για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της προσχολικής ηλικίας. Και σύμφωνα με την βεβιασμένη αυτή η κίνηση η αγγλική γλώσσα θα πάρει την μορφή κλασσικου μαθήματος, το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.
όπως όλοι ξέρουμε στόχος της προσχολικής εκπαίδευσης αποτελεί η ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, η ανάπτυξη δηλαδή όλων των ικανοτήτων τους καθώς και η συναισθηματική και κοινωνική τους ενδυνάμωση. Η διαδικασία αυτή μπορεί να επιτευχθεί μόνο από άτομα, τα οποία έχουν την γνώση αλλά και την εμπειρία για το πως προσεγγίζονται οι μικρές ηλικίες, όπως προκύπτει από την φοίτησή τους σε Πανεπιστημιακά Τμήματα Προσχολικής Εκπαίδευσης. Η εισαγωγή λοιπόν των αγγλικών στο νηπιαγωγείο μπορεί να ακούγεται σαν μια πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική, ωστόσο θα πρέπει τέτοιου είδους αλλαγές να ακολουθούν επιστημονικά δεδομένα, που τεκμηριώνουν τις επιδιώξεις και το πλαίσιο της κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας. Πουθενά δεν αναφέρεται η πρόβλεψη για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της προσχολικής ηλικίας. Και σύμφωνα με την βεβιασμένη αυτή η κίνηση η αγγλική γλώσσα θα πάρει την μορφή κλασσικου μαθήματος, το οποίο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.