Ως φοιτητής παιδαγωγικού και επίδοξος αυριανός δάσκαλος επικροτώ την αλλαγή ιδιαίτερα όταν αυτή προέρχεται από φίλότιμες ενέργειες για μια καλύτερη εκπαίδευση. Ωστόσο καταθέτω τον έντονο προβληματισμό μου για το Άρθρο 1 του παραπάνω νομοσχέδιο στο οποίο περιγράφεται πως θα περιλαμβάνεται μεταξύ των άλλων πως θα υπάρχει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ακόμη και στις τάξεις του Νηπιαγωγείου. Θεωρώ πως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα και θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται με τη σοβαρότητα που του αρμόζει. Το σίγουρο είναι πως ηδη υπάρχει στο δημοτικό σχολείο και καλώς υπάρχει. Ζούμε σε μια εποχή που αυτό απαιτείται. Παρ όλα αυτά διαφωνώ κάθετα με την παραπάνω πρόταση να μπει στις τάξεις του Νηπιαγωγείου καθώς αυτό θα προκαλέσει τεράστια σύγχυση και εξαιρετικά πολλά προβλήματα . Τα παιδιά νηπιακής ηλικίας δεν είναι έτοιμα εξελικτικά ούτε αναπτυξιακά να αφομοιώσουν τέτοιες πληροφορίες. Νομίζω πως περισσότερο βλάβη θα προκαλέσουμε με μια τέτοια κίνηση παρά κάτι ωφέλιμο. Ας εξετάσουμε καλύτερα τις ψυχολογικές ανάγκες των παίδων και άλλα προβλήματα και ας αφήσουμε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση για ένα άλλο πλαίσιο σε μια μεγαλύτερη τάξη όπου το κλιμα είναι πιο εύφορο και θα υπάρξει κατανόηση και ωφέλεια
Ως φοιτητής παιδαγωγικού και επίδοξος αυριανός δάσκαλος επικροτώ την αλλαγή ιδιαίτερα όταν αυτή προέρχεται από φίλότιμες ενέργειες για μια καλύτερη εκπαίδευση. Ωστόσο καταθέτω τον έντονο προβληματισμό μου για το Άρθρο 1 του παραπάνω νομοσχέδιο στο οποίο περιγράφεται πως θα περιλαμβάνεται μεταξύ των άλλων πως θα υπάρχει σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ακόμη και στις τάξεις του Νηπιαγωγείου. Θεωρώ πως η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα και θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται με τη σοβαρότητα που του αρμόζει. Το σίγουρο είναι πως ηδη υπάρχει στο δημοτικό σχολείο και καλώς υπάρχει. Ζούμε σε μια εποχή που αυτό απαιτείται. Παρ όλα αυτά διαφωνώ κάθετα με την παραπάνω πρόταση να μπει στις τάξεις του Νηπιαγωγείου καθώς αυτό θα προκαλέσει τεράστια σύγχυση και εξαιρετικά πολλά προβλήματα . Τα παιδιά νηπιακής ηλικίας δεν είναι έτοιμα εξελικτικά ούτε αναπτυξιακά να αφομοιώσουν τέτοιες πληροφορίες. Νομίζω πως περισσότερο βλάβη θα προκαλέσουμε με μια τέτοια κίνηση παρά κάτι ωφέλιμο. Ας εξετάσουμε καλύτερα τις ψυχολογικές ανάγκες των παίδων και άλλα προβλήματα και ας αφήσουμε την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση για ένα άλλο πλαίσιο σε μια μεγαλύτερη τάξη όπου το κλιμα είναι πιο εύφορο και θα υπάρξει κατανόηση και ωφέλεια