Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Σύλια Χ. | 5 Μαΐου 2020, 19:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γιατί δεν παρουσιάζεται αναλυτικά το ωρολόγιο προγραμμάτων μαθημάτων αφού προωθείται ως μεταρρύθμιση η αλλαγή στην κατανομή των ωρών του; Πως ακριβώς προωθείται η ενίσχυση της Πληροφορικής; Κανονικά θα πρέπει οι μαθητές όταν τελειώνουν το Γυμνάσιο να είναι κάτοχοι του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής διδασκόμενοι τα απαραίτητα αντικείμενα εντός του ωρολογίου προγράμματος και αυξάνοντας τις ώρες του μαθήματος Πληροφορικής. Οι ψηφιακές δεξιότητες συνιστούν ακρογωνιαίο λίθο σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα Ευρώπης και Η.Π.Α και αναμφίβολα η υλοποίηση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας απέδειξε την έλλειψη των δεξιοτήτων αυτών στους μαθητές και ότι η πληροφορική διαδραματίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στη βιωσιμότητα της εκπαίδευσης, της κοινωνίας αλλά και της οικονομίας. Άρθρο 06:Όπως αναφέρεται και σε δημοσίευμα της AVANT GARDE το 2017 ενώ πιο προηγμένες χώρες στον τομέα της παιδείας δημιουργούν ήδη γενιές με νοητικές δεξιότητες ανωτέρου επιπέδου μέσα από τα σύγχρονα εκπαιδευτικά τους.