• Σχόλιο του χρήστη 'Αθηνά Θ.' | 5 Μαΐου 2020, 19:42

    Η πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να θέσει ένα τεχνητό ηλικιακό φραγμό στη φοίτηση μαθητών στα ΕΠΑΛ με βρίσκει κάθετα αντίθετη. Αλλά δεν έχει νόημα να επιστρατεύσω επιχειρήματα με επιστημονικό υπόβαθρο όταν το ίδιο το Υπουργείο, θεσμικός φορέας της γνώσης, θεωρεί περιττή κάθε επιστημονική τεκμηρίωση της αδιανόητης απόφανσης ότι η συνύπαρξη ενηλίκων με ανηλίκους γεννά ενδοσχολική βία. Θεωρώ υποκριτικό το χαρακτήρα αυτής της διαβούλευσης γιατί αν το Υπουργείο ενδιαφερόταν ειλικρινά για τις απόψεις των μελών της σχολικής κοινότητας των ΕΠΑΛ, θα συζητούσε μαζί μας πριν την αιφνιδιαστική αυτή απόφαση και θα κατανοούσε τις ανάγκες της κοινωνίας για επαγγελματική κατάρτιση. Οι επαγγελματικές μου εμπειρίες στην εκπαιδευτική κοινότητα των ΕΠΑΛ με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η συνύπαρξη μαθητών διαφορετικών ηλικιακών κατηγοριών λειτουργεί εποικοδομητικά στη διαδικασία μάθησης ενώ αντίθετα ο ισχυρισμός του Υπουργείου ενεργοποιεί κοινωνικούς αυτοματισμούς χειρίστου είδους.