Σχετικά μέ τήν εἰσαγωγή δεξιοτήτων ζωῆς καί μάλιστα τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης στά Νηπιαγωγεῖα καί τίς Σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας καί Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης ἔχω νά παρατηρήσω τά ἑξῆς : Α) Γιατί πρέπει νά βοηθήσουμε τά παιδιά νά χάσουν τήν παιδική τους ἀθωότητα καί νά τά κάνουμε νά πονηρεύονται; Γιατί νά μήν βλέπονται μεταξύ τους ἁπλά καί ἀπονήρευτα ὅπως στά χρόνια μας; Γιατί πρέπει νά ἐγκληματίσουμε μέ τό νά τά προβληματίσουμε σχετικά μέ τό κοινωνικό ἤ βιολογικό τους φύλλο, καί μάλιστα ἀπό τά νήπια καί νά χάσουν τήν ψυχική τους ἰσορροπία; Γιατί πρέπει νά μή τά ἀφήσουμε νά μεγαλώνουν σάν παιδιά καί νά τά μεγαλώνουμε πρίν τήν ὥρα τους ; Β) Ποιοί θά ἀναλάβουν αὐτό τό μάθημα; Τί ἐμπειρία θά ἔχουν; Πόσο ἰσορροπημένο φυσιολογικό χαρακτῆρα θά ἔχουν; Πόσο ὠριμότητα θά διαθέτουν γιά νά σεβαστοῦν καί τά παιδάκια ἀλλά καί τό οἰκογενειακό τους περιβάλλον; Πόσο θά σεβαστοῦν τίς θρησκευτικές τους πεποιθήσεις; Θά ἀσκοῦν ἀγωγή ἤ θά παραβιάζουν βάναυσα τίς παιδικές ψυχές μέ τίς προσωπικές τους πεποιθήσεις χωρίς ἐπιστημονικές παιδαγωγικές αξίες; Αὐτά καί ἄλλα πολλά ερωτηματικά σχετικά μέ τό σκοπό τῆς εἰσαγωγῆς αὐτῶν τῶν δεξιοτήτων στά σχολεῖα (καί μάλιστα ἀπό τά Νηπιαγωγεῖα ) ὡς παλαιός ἐκπαιδευτικός μέ συνείδηση ἀπέναντι στίς παιδικές ψυχές καί στούς γονεῖς τους, μέ κάνουν νά διαφωνῶ καί νά θεωρῶ ἀπαράδεκτη τήν εἰσαγωγή αὐτοῦ τοῦ μαθήματος στά σχολεῖα σέ ὁποιδήποτε βαθμίδα.
Σχετικά μέ τήν εἰσαγωγή δεξιοτήτων ζωῆς καί μάλιστα τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης στά Νηπιαγωγεῖα καί τίς Σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας καί Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης ἔχω νά παρατηρήσω τά ἑξῆς : Α) Γιατί πρέπει νά βοηθήσουμε τά παιδιά νά χάσουν τήν παιδική τους ἀθωότητα καί νά τά κάνουμε νά πονηρεύονται; Γιατί νά μήν βλέπονται μεταξύ τους ἁπλά καί ἀπονήρευτα ὅπως στά χρόνια μας; Γιατί πρέπει νά ἐγκληματίσουμε μέ τό νά τά προβληματίσουμε σχετικά μέ τό κοινωνικό ἤ βιολογικό τους φύλλο, καί μάλιστα ἀπό τά νήπια καί νά χάσουν τήν ψυχική τους ἰσορροπία; Γιατί πρέπει νά μή τά ἀφήσουμε νά μεγαλώνουν σάν παιδιά καί νά τά μεγαλώνουμε πρίν τήν ὥρα τους ; Β) Ποιοί θά ἀναλάβουν αὐτό τό μάθημα; Τί ἐμπειρία θά ἔχουν; Πόσο ἰσορροπημένο φυσιολογικό χαρακτῆρα θά ἔχουν; Πόσο ὠριμότητα θά διαθέτουν γιά νά σεβαστοῦν καί τά παιδάκια ἀλλά καί τό οἰκογενειακό τους περιβάλλον; Πόσο θά σεβαστοῦν τίς θρησκευτικές τους πεποιθήσεις; Θά ἀσκοῦν ἀγωγή ἤ θά παραβιάζουν βάναυσα τίς παιδικές ψυχές μέ τίς προσωπικές τους πεποιθήσεις χωρίς ἐπιστημονικές παιδαγωγικές αξίες; Αὐτά καί ἄλλα πολλά ερωτηματικά σχετικά μέ τό σκοπό τῆς εἰσαγωγῆς αὐτῶν τῶν δεξιοτήτων στά σχολεῖα (καί μάλιστα ἀπό τά Νηπιαγωγεῖα ) ὡς παλαιός ἐκπαιδευτικός μέ συνείδηση ἀπέναντι στίς παιδικές ψυχές καί στούς γονεῖς τους, μέ κάνουν νά διαφωνῶ καί νά θεωρῶ ἀπαράδεκτη τήν εἰσαγωγή αὐτοῦ τοῦ μαθήματος στά σχολεῖα σέ ὁποιδήποτε βαθμίδα.