• Σχόλιο του χρήστη 'Χρῖστος' | 5 Μαΐου 2020, 19:42

    Σχετικά μέ τήν εἰσαγωγή δεξιοτήτων ζωῆς καί μάλιστα τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης στά Νηπιαγωγεῖα καί τίς Σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας καί Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης ἔχω νά παρατηρήσω τά ἑξῆς : Α) Γιατί πρέπει νά βοηθήσουμε τά παιδιά νά χάσουν τήν παιδική τους ἀθωότητα καί νά τά κάνουμε νά πονηρεύονται; Γιατί νά μήν βλέπονται μεταξύ τους ἁπλά καί ἀπονήρευτα ὅπως στά χρόνια μας; Γιατί πρέπει νά ἐγκληματίσουμε μέ τό νά τά προβληματίσουμε σχετικά μέ τό κοινωνικό ἤ βιολογικό τους φύλλο, καί μάλιστα ἀπό τά νήπια καί νά χάσουν τήν ψυχική τους ἰσορροπία; Γιατί πρέπει νά μή τά ἀφήσουμε νά μεγαλώνουν σάν παιδιά καί νά τά μεγαλώνουμε πρίν τήν ὥρα τους ; Β) Ποιοί θά ἀναλάβουν αὐτό τό μάθημα; Τί ἐμπειρία θά ἔχουν; Πόσο ἰσορροπημένο φυσιολογικό χαρακτῆρα θά ἔχουν; Πόσο ὠριμότητα θά διαθέτουν γιά νά σεβαστοῦν καί τά παιδάκια ἀλλά καί τό οἰκογενειακό τους περιβάλλον; Πόσο θά σεβαστοῦν τίς θρησκευτικές τους πεποιθήσεις; Θά ἀσκοῦν ἀγωγή ἤ θά παραβιάζουν βάναυσα τίς παιδικές ψυχές μέ τίς προσωπικές τους πεποιθήσεις χωρίς ἐπιστημονικές παιδαγωγικές αξίες; Αὐτά καί ἄλλα πολλά ερωτηματικά σχετικά μέ τό σκοπό τῆς εἰσαγωγῆς αὐτῶν τῶν δεξιοτήτων στά σχολεῖα (καί μάλιστα ἀπό τά Νηπιαγωγεῖα ) ὡς παλαιός ἐκπαιδευτικός μέ συνείδηση ἀπέναντι στίς παιδικές ψυχές καί στούς γονεῖς τους, μέ κάνουν νά διαφωνῶ καί νά θεωρῶ ἀπαράδεκτη τήν εἰσαγωγή αὐτοῦ τοῦ μαθήματος στά σχολεῖα σέ ὁποιδήποτε βαθμίδα.