Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη ΚΑΛΥΒΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ | 5 Μαΐου 2020, 19:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επικροτώ την αναβάθμιση του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών από το πρωτότυπο με την επαναφορά του στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα. Θεωρώ ως φιλόλογος απαραίτητη την ενίσχυση του μαθήματος με αύξηση των ωρών διδασκαλίας και επανεξέταση της διδακτέας ύλης, ώστε οι μαθητές μας να γνωρίσουν σε βάθος τη γλώσσα μας, η οποία καλλιεργεί πολλαπλώς τις νοητικές ικανότητές τους. Είναι μεγάλη η ευθύνη των πολιτικών που με βεβιασμένες και αβασάνιστες αποφάσεις, στηριγμένες κυρίως σε ιδεοληψίες στέρησαν αρκετές γενιές μαθητών μας από τη γνώση της γλώσσας μας. Η νεοελληνική δεν μπορεί να είναι ανεξάρτητη από τις ρίζες της. Η εμπειρία μου από την επί χρόνια βαθμολόγηση γραπτών της γλώσσας στις πανελλαδικές είναι ότι οι υποψήφιοι παρουσιάζουν μεγάλες αδυναμίες στη γλώσσα. Γι αυτό και πάλι χαίρομαι, γιατί έστω και αυτή η κίνηση δείχνει ότι υπάρχει από το Υπουργείο διάθεση αναβάθμισης του μαθήματος. Προσωπικά έχω δοκιμάσει προγράμματα αρχαιομάθειας και σε παιδιά του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Οι δύο Νομπελίστες μας ποιητές ήταν άριστοι γνώστες της αρχαίας ελληνικής.