Το πιο σημαντικό για την επιτυχία εισαγωγής των εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τις συγκεκριμένες θεματικές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου είναι 1. να μην εξαιρεθεί καμία ειδικότητα στην ανάθεση των συγκεκριμένων ωρών, 2. η ανάθεσή τους να μην βασίζεται στο κριτήριο της συμπλήρωσης ωραρίου και 3. να λαμβάνονται υπόψη η επιμόρφωση του εκπαιδευτικού (βιογραφικό σημείωμα), η εμπειρία σε προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων (τα οποία υλοποιούνται εθελοντικά εκτός ωρολογίου προγράμματος και μέσα από αυτά αναπτύσσονται τέτοιου είδους δεξιότητες) και η διάθεση του εκπαιδευτικού να αναλάβει κάτι διαφορετικό από το γνωστικό του αντικείμενο.
Αν τελικά τα αναλάβουν εκπαιδευτικοί με μόνο κριτήριο να συμπληρώσουν το ωράριο που τους αναλογεί και εξαιρεθούν επιμορφωμένοι και με διάθεση εκπαιδευτικοί που ήδη συμπληρώνουν το ωράριό τους, τότε θα υποβαθμιστούν(όπως έχει γίνει στο παρελθόν με αντίστοιχες ζώνες ωρών, βιωματικές δράσεις, project κ.λπ.)
Είναι πολύ σημαντικός ο τρόπος που θα γίνεται η διδασκαλία σε αυτά τα εργαστήρια και ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι επιμορφωμένος κατάλληλα για αυτό (βιωματική εκπαίδευση). Για αυτό, πριν την πιλοτική εισαγωγή τους στο σχολείο, θα πρέπει να γίνει επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, όλων των ειδικοτήτων, που ενδιαφέρονται να τα αναλάβουν.
Επίσης, πρέπει να προβλεφθεί και η αντίστοιχη υποστήριξη των εκπαιδευτικών που θα τα αναλάβουν από δομές όπως (Υπεύθυνοι Σχ. Δραστηριοτήτων, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία, ΚΕΣΥ κ.α.).
Το πιο σημαντικό για την επιτυχία εισαγωγής των εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τις συγκεκριμένες θεματικές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου είναι 1. να μην εξαιρεθεί καμία ειδικότητα στην ανάθεση των συγκεκριμένων ωρών, 2. η ανάθεσή τους να μην βασίζεται στο κριτήριο της συμπλήρωσης ωραρίου και 3. να λαμβάνονται υπόψη η επιμόρφωση του εκπαιδευτικού (βιογραφικό σημείωμα), η εμπειρία σε προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων (τα οποία υλοποιούνται εθελοντικά εκτός ωρολογίου προγράμματος και μέσα από αυτά αναπτύσσονται τέτοιου είδους δεξιότητες) και η διάθεση του εκπαιδευτικού να αναλάβει κάτι διαφορετικό από το γνωστικό του αντικείμενο. Αν τελικά τα αναλάβουν εκπαιδευτικοί με μόνο κριτήριο να συμπληρώσουν το ωράριο που τους αναλογεί και εξαιρεθούν επιμορφωμένοι και με διάθεση εκπαιδευτικοί που ήδη συμπληρώνουν το ωράριό τους, τότε θα υποβαθμιστούν(όπως έχει γίνει στο παρελθόν με αντίστοιχες ζώνες ωρών, βιωματικές δράσεις, project κ.λπ.) Είναι πολύ σημαντικός ο τρόπος που θα γίνεται η διδασκαλία σε αυτά τα εργαστήρια και ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι επιμορφωμένος κατάλληλα για αυτό (βιωματική εκπαίδευση). Για αυτό, πριν την πιλοτική εισαγωγή τους στο σχολείο, θα πρέπει να γίνει επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, όλων των ειδικοτήτων, που ενδιαφέρονται να τα αναλάβουν. Επίσης, πρέπει να προβλεφθεί και η αντίστοιχη υποστήριξη των εκπαιδευτικών που θα τα αναλάβουν από δομές όπως (Υπεύθυνοι Σχ. Δραστηριοτήτων, Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία, ΚΕΣΥ κ.α.).