Αρχική Συνενώσεις ΣχολείωνΕρώτημα 2: Ποιες θεωρείτε ότι πρέπει να είναι οι πρόσθετες παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη με βάση το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο;Σχόλιο του χρήστη Σωτηρης Φ | 20 Ιανουαρίου 2011, 14:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι πρόσθετες παράμετροι κατά την άποψή μου που πρέπει να ληφθούν υπόψη είναι : 1) Το συμφέρον του μαθητή. Αναλυτικότερα: Μαθητές σε νησιά και σε περιοχές αγροτικές ανά την Ελλάδα ξυπνούν από τις 06:30 το πρωί για να μπορούν να βρίσκονται στις τάξεις τους με το λεωφορείο στις 08:15. Σε περίπτωση συνένωσης σχολείων όσο κοντά και αν φαίνονται στον χάρτη γεωγραφικά τα 2 σχολεία η γεωγραφική και οδική πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Το αποτέλεσμα θα είναι στην καλύτερη περίπτωση ο μαθητής να ξυπνά πλέον από τις 6:00 το πρωί όπου όσο μικρή και αν φαίνεται αυτή η διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη ώρα το αποτέλεσμα θα είναι ένας κουρασμένος μαθητής από την πρώτη ώρα των μαθημάτων του. 2) Το πραγματικό όφελος του μαθητή. Αναλυτικότερα: ο μαθητής που θα πάει στο καινούργιο σχολείο θα βρίσκεται σε ένα καλύτερο κτίριο; Ασφαλέστερο; Με περισσότερες δυνατότητες; Με μεγαλύτερες ή τουλάχιστον τις ίδιες σε μέγεθος αίθουσες; Ή θα στοιβαχτούνε περισσότεροι μαθητές σε μικρότερες αίθουσες; 3) Η μετακίνηση των μαθητών. Να υπάρχει εκ των προτέρων διασφάλιση της ασφαλής μετακίνησης καθώς και της δυνατότητας ύπαρξης αυτής. 4) Η συνένωση να εστιάζει περισσότερο στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της και όχι στα οικονομικά και μόνο οφέλη. Αναλυτικότερα: Ένας λανθασμένος τρόπος συνένωσης 2 σχολείων μετά από λίγα χρόνια σίγουρα θα καταλήξει στη διάσπαση των σχολείων με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα περισσότερο κόστος τόσο υλικό όσο και κοινωνικό. 5) Η μη δημιουργία λυόμενων κτιριακών υποδομών για την κάλυψη των επιπλέον μαθητών. Θα είναι κρίμα το Σεπτέμβριο του 2011 παιδιά να φύγουν από κανονικές αίθουσες και να μπούνε σε κονταίνερ. 6) Το σχολείο για τα παιδιά είναι το σπίτι τους. Και πριν μετακομίσουμε από ένα σπίτι σε ένα άλλο για οικονομικούς και μόνο λόγους λαμβάνουμε υπόψη και τον ψυχισμό των παιδιών που θα υποστούν μια τέτοια αλλαγή. Σκεφτείτε ότι ένα παιδί όταν του αλλάζουνε τμήμα στο ίδιο σχολείο κάνει να προσαρμοστεί περίπου μια ολόκληρη σχολική χρονιά… Ευχαριστώ. Υ.Γ. Ας μη θυσιάζουμε τόσο εύκολα τις αξίες μας στο βωμό του κόστους και του χρήματος.