Κατά την αξιολόγηση του φακέλου των εκπαιδευτικών να υπάρχει μια ισορροπία στη βαθμονόμηση πτυχίων όπως διδακτορικού καιμεταπτυχιακού και συμμετοχής σε διάφορες δράσεις που δεν χρειάζονται τον ίδιο κόπο και χρόνο όσο τα πτυχία. Επίσης, οι δραστηριότητες και τα προγράμματα που αξιολογούνται να έχουν συνάφεια με το αντικείμενο και την ειδικότητα του εκπαιδευτικού.
Κατά την αξιολόγηση του φακέλου των εκπαιδευτικών να υπάρχει μια ισορροπία στη βαθμονόμηση πτυχίων όπως διδακτορικού καιμεταπτυχιακού και συμμετοχής σε διάφορες δράσεις που δεν χρειάζονται τον ίδιο κόπο και χρόνο όσο τα πτυχία. Επίσης, οι δραστηριότητες και τα προγράμματα που αξιολογούνται να έχουν συνάφεια με το αντικείμενο και την ειδικότητα του εκπαιδευτικού.