ΙΣΟΤΗΤΑ
Το παρόν άρθρο αποτελεί κατάφορη παραβίαση του Συντάγματος (άρθρο 4 αρχή της ισότητας) αλλά και του άρθρου 14 της Ε.Σ.Δ.Α. Στόχος τόσο της Εθνικής όσο και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας είναι να εξασφαλίσει σε όλα τα άτομα ΙΣΟΤΙΜΕΣ και ΔΙΚΑΙΕΣ προοπτικές πρόσβασης στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην κοινωνία.
Εν προκειμένω μεταξύ μαθητών προτύπων και πειραματικών σχολείων παρατηρείται άνιση μεταχείριση αφού ο μαθητής του προτύπου γυμνασίου που συμμετείχε σε εξετάσεις εισαγωγής του, πρέπει να αποδείξει με εξετάσεις για δεύτερη φορά την αξία του ώστε να συνεχίσει τη φοίτησή του στο συνδεδεμένο λύκειο, ενώ ο «τυχερός» της κλήρωσης του πειραματικού γυμνασίου της γ΄ τάξης και της α΄ και β΄ τάξης του πειραματικού λυκείου συνεχίζουν να ευνοούνται από την τύχη τους αφού θα βρεθούν απόφοιτοι ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ χωρίς ΠΟΤΕ να έχουν λάβει μέρος σε εξετάσεις εισαγωγής στην α΄ γυμνασίου και την α΄ λυκείου.
Συνεπώς οι μαθητές των προτύπων γυμνασίων υφίστανται και για αυτό το λόγο δυσμενέστερη μεταχείριση έναντι των μαθητών των πειραματικών γυμνασίων λόγω του χαρακτηριστικού τους να είναι ΑΡΙΣΤΟΙ.
ΙΣΟΤΗΤΑ Το παρόν άρθρο αποτελεί κατάφορη παραβίαση του Συντάγματος (άρθρο 4 αρχή της ισότητας) αλλά και του άρθρου 14 της Ε.Σ.Δ.Α. Στόχος τόσο της Εθνικής όσο και της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας είναι να εξασφαλίσει σε όλα τα άτομα ΙΣΟΤΙΜΕΣ και ΔΙΚΑΙΕΣ προοπτικές πρόσβασης στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην κοινωνία. Εν προκειμένω μεταξύ μαθητών προτύπων και πειραματικών σχολείων παρατηρείται άνιση μεταχείριση αφού ο μαθητής του προτύπου γυμνασίου που συμμετείχε σε εξετάσεις εισαγωγής του, πρέπει να αποδείξει με εξετάσεις για δεύτερη φορά την αξία του ώστε να συνεχίσει τη φοίτησή του στο συνδεδεμένο λύκειο, ενώ ο «τυχερός» της κλήρωσης του πειραματικού γυμνασίου της γ΄ τάξης και της α΄ και β΄ τάξης του πειραματικού λυκείου συνεχίζουν να ευνοούνται από την τύχη τους αφού θα βρεθούν απόφοιτοι ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ χωρίς ΠΟΤΕ να έχουν λάβει μέρος σε εξετάσεις εισαγωγής στην α΄ γυμνασίου και την α΄ λυκείου. Συνεπώς οι μαθητές των προτύπων γυμνασίων υφίστανται και για αυτό το λόγο δυσμενέστερη μεταχείριση έναντι των μαθητών των πειραματικών γυμνασίων λόγω του χαρακτηριστικού τους να είναι ΑΡΙΣΤΟΙ.