Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Μουστακάτου | 5 Μαΐου 2020, 19:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απόλυτα σύμφωνη για το "κόντρα" μάθημα και τα μαθήματα γενικής παιδείας και στη γ΄ λυκείου, τα οποία όμως πρέπει να βαθμολογούνται αντικειμενικά από τους καθηγητές όλων των σχολείων της επικράτειας -πολύ δύσκολο στην πράξη- προκειμένου να περιοριστεί η γενικευμένη αδιαφορία και αγραμματοσύνη. Καλές οι δεξιότητες, αλλά όχι σε βάρος της γνώσης. Πρέπει να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της βαθμολογίας ώστε να μη "χαρίζονται" βαθμοί σε κάποιους από κάποιους.