Αξιότιμη κυρία Υπουργέ
Πως είναι δυνατόν να πιστέψει κανείς ότι το αρθρο 18 εξυπηρετεί την αναβάθμιση της παιδείας. Πως μπορεί κανείς να πιστέψει ότι το μέλλον των παιδιών που ξεχωρίζουν θα είναι συνεχείς εξετάσεις και δοκιμασίες. Προσπαθείτε να αντικαταστήσετε στην τάξη την άμιλλα με τον ανταγωνισμό. Να στερήσετε από τα παιδιά τη δυνατότητα της πλατιάς γνώσης με την προσήλωση στην εξεταστέα ύλη. Το χειρότερο, να καταλάβουν από τόσο νωρίς ότι η πολιτεία μπορεί όποτε θέλει να αλλάζει τα συμπεφωνημένα.
Το εν λόγο Αρθρο όχι μόνο δεν είναι ένα βήμα μπροστά, αλλά αποτελεί μνημείο αντιπαιδαγωγικής και αντιεκπαιδευτικής αντίληψης.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Πως είναι δυνατόν να πιστέψει κανείς ότι το αρθρο 18 εξυπηρετεί την αναβάθμιση της παιδείας. Πως μπορεί κανείς να πιστέψει ότι το μέλλον των παιδιών που ξεχωρίζουν θα είναι συνεχείς εξετάσεις και δοκιμασίες. Προσπαθείτε να αντικαταστήσετε στην τάξη την άμιλλα με τον ανταγωνισμό. Να στερήσετε από τα παιδιά τη δυνατότητα της πλατιάς γνώσης με την προσήλωση στην εξεταστέα ύλη. Το χειρότερο, να καταλάβουν από τόσο νωρίς ότι η πολιτεία μπορεί όποτε θέλει να αλλάζει τα συμπεφωνημένα. Το εν λόγο Αρθρο όχι μόνο δεν είναι ένα βήμα μπροστά, αλλά αποτελεί μνημείο αντιπαιδαγωγικής και αντιεκπαιδευτικής αντίληψης.