Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νταϊλιάνα Δήμητρα | 5 Μαΐου 2020, 20:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όχι στα Λατινικά ως πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα, γιατί στα 40 έτη διδασκαλίας μου, εκ των οποίων τα 30 δίδαξα Λατινικά, γνωρίζω την ευκολία βαθμολόγησης με 20, σε μάθημα που μόνο για αποστήθιση προσφέρεται-ακόμα κι αν αλλάξει η σχετική ύλη,- και όχι για ουσιαστική γνώση.Ναι στα Λατινικά στην θεωρητική της Β λυκείου.Πολύ καλό το βιβλίο αρχαίων Γ θεωρητική και έτσι πρέπει να δομούνται και τα υπόλοιπα βιβλία.Οι 7 ώρες όμως είναι πολλές. 5 ώρες είναι ο.κ. Υπερβολή οι 6 ώρες γλώσσα-λογοτεχνία στη Γ. 4 και πολλές είναι.Τα βιβλία προχειρογραμμένα.Μόνο επικουρικά στη διδασκαλία θα ήταν χρήσιμα.