Παρατηρείται το φαινόμενο (ελάχιστοι) μαθητές των ΠΣ που έχουν μπει με εξετάσεις στο Γυμνάσιο και ενδεχομένως να έχουν αριστεύσει να ακολουθούν μια κατιούσα πορεία και να φτάνουν στην Α΄ και Β' λυκείου να βγάζουν ΜΟ 12-13. Θα πρότεινα σε περιπτώσεις που η βαθμολογία είναι πολύ χαμηλή να επαναξιολογεί την περίπτωση του μαθητή ο σύλλογος διδασκόντων και να μπορεί να τον απομακρύνει από ένα σχολείο, προκειμένου να καταλάβει τη θέση κάποιος άλλος άριστος μαθητής. Συχνά οι άνω μαθητές επικαλούνται τη διάκρισή τους στις εξετάσεις του γυμνασίου ως άλλοθι αριστείας.
Παρατηρείται το φαινόμενο (ελάχιστοι) μαθητές των ΠΣ που έχουν μπει με εξετάσεις στο Γυμνάσιο και ενδεχομένως να έχουν αριστεύσει να ακολουθούν μια κατιούσα πορεία και να φτάνουν στην Α΄ και Β' λυκείου να βγάζουν ΜΟ 12-13. Θα πρότεινα σε περιπτώσεις που η βαθμολογία είναι πολύ χαμηλή να επαναξιολογεί την περίπτωση του μαθητή ο σύλλογος διδασκόντων και να μπορεί να τον απομακρύνει από ένα σχολείο, προκειμένου να καταλάβει τη θέση κάποιος άλλος άριστος μαθητής. Συχνά οι άνω μαθητές επικαλούνται τη διάκρισή τους στις εξετάσεις του γυμνασίου ως άλλοθι αριστείας.