Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δήμητρα | 5 Μαΐου 2020, 20:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όλες οι σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες προτείνουν μείωση του αριθμού των μαθητών με καλύτερη, μάλιστα, την αναλογία 1 εκπαιδευτικός προς 15 νήπια. Με τον τρόπο αυτό αναγνωρίζονται οι διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες των μαθητών. Επομένως, η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα που επιχειρεί το Υπουργείο Παιδείας, συνεπάγεται την υποβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και αποσκοπεί στη μείωση των δαπανών για την παιδεία η οποία μοιραία θα αποβεί εις βάρος της ίδιας της εκπαίδευσης.