Επί του Άρθρου 1 : Ως Γονείς τεσσάρων παιδιών (και των δύο φύλων αλλά και σε διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης), απαιτούμε να διατηρήσουμε το αποκλειστικό δικαίωμα ενασχόλησης με το άκρως ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας και να μην επιτρέψουμε την χρησιμοποίησή τους ως «εκπαιδευτικά» πειραματόζωα. Διαθέτοντας λοιπόν την εμπειρία αξιοπρεπούς διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας, ερωτάται η Υπουργός:
Α) είναι ποτέ δυνατόν ο Γονέας, για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, να επαναπαυθεί για την εκτέλεση διαπαιδαγώγησης των παιδιών του, σε «ΤΡΙΤΟΥΣ» ;; σε ποιους ;; κατάλληλους ;; ηθικούς ;; με πιστοποιημένη επιστημονική κατάρτιση ή υπό πρόσληψη ημέτερους ;; ελεγμένους διανοητικά/ψυχικά/ψυχολογικά ή με τάσεις διαστροφής ;;
Β) τι στατιστικά στοιχεία διαθέτει (διαχρονικά) το Υπουργείο με διαμαρτυρίες από Γονείς που έχουν εκφράσει την επιθυμία ένταξης στην Α’ θμια ή/και Β΄θμια εκπαίδευση τέτοιας Επιμέρους Θεματικής Ενότητας ;; Θα τολμούσε το Υπουργείο με την εκκίνηση της ερχόμενης νέας σχολικής χρονιάς να θέσει μέσω των Διευθύνσεων κάθε σχολικής μονάδας, ένα απλό ερωτηματολόγιο επί του θέματος (προαιρετικού χαρακτήρα) στους Γονείς ;;
Εν κατακλείδι, έχοντας υπόψη παρόμοια πιλοτικά προγράμματα σε άλλες χώρες (παρεμφερούς βιοτικού επιπέδου & κουλτούρας και όχι μόνον) όπου διαπιστώθηκαν καταστροφικές όσο και θλιβερές συνέπειες, αρνούμαστε ως Γονείς να δεχθούμε οιαδήποτε επέμβαση Κράτους & Σχολείου σε ένα τόσο «λεπτό οικογενειακό» θέμα.
Παρέλκει βεβαίως να δηλώσουμε ότι επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε κάθε συνταγματικό μας δικαίωμα απέναντι σε αντισυνταγματικές διατάξεις. Ως εκ τούτου, παρακαλείσθε είτε να αποσύρετε την διάταξη είτε να την τροποποιήσετε ριζικά.
Νίκος & Μαρία Πατρινού, Γονείς τεσσάρων παιδιών
Επί του Άρθρου 1 : Ως Γονείς τεσσάρων παιδιών (και των δύο φύλων αλλά και σε διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης), απαιτούμε να διατηρήσουμε το αποκλειστικό δικαίωμα ενασχόλησης με το άκρως ευαίσθητο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας και να μην επιτρέψουμε την χρησιμοποίησή τους ως «εκπαιδευτικά» πειραματόζωα. Διαθέτοντας λοιπόν την εμπειρία αξιοπρεπούς διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας, ερωτάται η Υπουργός: Α) είναι ποτέ δυνατόν ο Γονέας, για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, να επαναπαυθεί για την εκτέλεση διαπαιδαγώγησης των παιδιών του, σε «ΤΡΙΤΟΥΣ» ;; σε ποιους ;; κατάλληλους ;; ηθικούς ;; με πιστοποιημένη επιστημονική κατάρτιση ή υπό πρόσληψη ημέτερους ;; ελεγμένους διανοητικά/ψυχικά/ψυχολογικά ή με τάσεις διαστροφής ;; Β) τι στατιστικά στοιχεία διαθέτει (διαχρονικά) το Υπουργείο με διαμαρτυρίες από Γονείς που έχουν εκφράσει την επιθυμία ένταξης στην Α’ θμια ή/και Β΄θμια εκπαίδευση τέτοιας Επιμέρους Θεματικής Ενότητας ;; Θα τολμούσε το Υπουργείο με την εκκίνηση της ερχόμενης νέας σχολικής χρονιάς να θέσει μέσω των Διευθύνσεων κάθε σχολικής μονάδας, ένα απλό ερωτηματολόγιο επί του θέματος (προαιρετικού χαρακτήρα) στους Γονείς ;; Εν κατακλείδι, έχοντας υπόψη παρόμοια πιλοτικά προγράμματα σε άλλες χώρες (παρεμφερούς βιοτικού επιπέδου & κουλτούρας και όχι μόνον) όπου διαπιστώθηκαν καταστροφικές όσο και θλιβερές συνέπειες, αρνούμαστε ως Γονείς να δεχθούμε οιαδήποτε επέμβαση Κράτους & Σχολείου σε ένα τόσο «λεπτό οικογενειακό» θέμα. Παρέλκει βεβαίως να δηλώσουμε ότι επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε κάθε συνταγματικό μας δικαίωμα απέναντι σε αντισυνταγματικές διατάξεις. Ως εκ τούτου, παρακαλείσθε είτε να αποσύρετε την διάταξη είτε να την τροποποιήσετε ριζικά. Νίκος & Μαρία Πατρινού, Γονείς τεσσάρων παιδιών